حضور مسئولین ابرکوه در کانون و بازدید از نمایشگاه آثار

مسئولین شهرستان ابرکوه جهت بازدید از نمایشگاه آثار اعضا در تابستان و شرکت در برنامه عفاف و حجاب به مرکز فرهنگی، هنری ابرکوه رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، دوشنبه 7 شهریور 1401، مرکز فرهنگی، هنری شماره یک ابرکوه به مناسبت هفته دولت اقدام به برگزاری نمایشگاه آثار ادبی اعضای کودک و نوجوان دختر با عنوان «من چادرم را دوست دارم...»کرد.
در این برنامه که با محوریت عفاف و حجاب برگزار شد، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه، محمد فلاحزاده معاون سیاسی امنیتی فرماندار، محمدمهدی زارع‌زاده معاون برنامه‌ریزی فرمانداری، مسلم غلامزاده بخشدار بخش مرکزی، خلیل اکرمی شهردار، محمد سالاری رئیس شورای‌شهر، زهره فلاحزاده عضو شورای شهر ابرکوه حضور داشتند.
امام جمعه شهرستان ابرکوه ضمن تقدیر و تشکر از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ابراز خرسندی از حضور در این جمع صمیمی، برای اعضا پیرامون عفاف و حجاب صحبت کرد.
گفتنی است این مسابقه ویژه اعضا دختر کودک و نوجوان برگزار شد و تعداد چهل اثر از اعضا دریافت گردید که از بین این چهل اثر به تعدادی از آثار جایزه تعلق گرفت. اجرای شعرخوانی، معرفی وقایع ،معرفی شخصیت و معرفی کتاب از دیگر  فعالیتهای این برنامه بود.
در ادامه مسئولین شهرستان از نمایشگاه آثار فرهنگی و هنری اعضا که شامل سفالگری، کاردستی و نقاشی تابستانی اعضا بود نیز بازدید کردند.

 حضور مسئولین ابرکوه در کانون و بازدید از نمایشگاه آثار  حضور مسئولین ابرکوه در کانون و بازدید از نمایشگاه آثار  حضور مسئولین ابرکوه در کانون و بازدید از نمایشگاه آثار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =