داوران بخش استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

رییس جشنواره استانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس طی احکامی داوران استانی بخش‌های مختلف این رویداد فرهنگی را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون فارس، مژده دستوری، مدیر اجرای جشنواره استانی قصه‌گویی در فارس با اعلام این خبر گفت: سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون فارس و رییس جشنواره استانی قصه‌گویی در احکامی، داوران بخش‌های مختلف جشنواره استانی قصه‌گویی در استان فارس را معرفی کرد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در ادامه گفت: آرزو حقیقی، نسرین کشاورز و لیلا قنواتی‌فرد به عنوان داوران بخش ملی، آرزو حقیقی، نرگس عرفانی‌نیا و لیلا قنواتی‌فرد به عنوان داوران بخش آیینی و سنتی و نسرین کشاورز، لیلا قنواتی‌فرد و سعیده عزیزی به عنوان داوران بخش زبان اشاره معرفی شدند.

به گفته‌ی دستوری، آرزو حقیقی، مربی‌مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون در نی‌ریز، مدرس قصه‌گویی و داور جشنواره‌های مختلف قصه‌گویی بوده است. لیلا قنواتی‌فرد کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری خوزستان، مدرس و داور قصه‌گویی است. نرگس عرفانی‌نیا نیز مربی‌مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون در شهر صدراست که سابقه تدریس قصه‌گویی و داوری جشنواره‌ها را در کارنامه دارد. نسرین کشاور دیگر داور کانونی جشنواره است که مربی‌مسوولی مرکز فرهنگی هنری کانون در مرودشت را بر عهده دارد؛ او نیز داوری جشنواره‌ها و آموزش قصه‌گویی را در کارنامه دارد.

سعیده عزیزی داور دیگر این جشنواره است که در جشنواره‌های استانی قصه‌گویی موفق به کسب مقام شده است. مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ۲۷ مهر ۱۴۰۱ در شیراز برگزار می‌شود و برگزیدگان این رویداد فرهنگی به مرحله منطقه‌ای و پس از آن کشوری راه خواهند یافت.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =