سید احمد عبودتیان ریاست خاتم الاوصیا و دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی از موکب کودک و نوجوان استان کردستان بازدید کرد

دیروز سید احمد عبودتیان ریاست خاتم الاوصیا و دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت از موکب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در این بازدید ریاست قرارگاه خاتم الاوصیا در سخنانی گفت: موکب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در رمز باشماق کار ارزشمندی انجام میدهد با فعالیت مکاتبه ای نامه ای برای امام حسین (ع) بر روی هدف دار نمودن کودکان زائر برنامه ریزی میکند تا کودک در طی مسیر خود به آن فکر کند که هدف از سفر چیست و برای چه در این مسیر گام نهاده است.

وی همچنین خاطر نشان ساخت: در موکب کودک و نوجوان با جمع آوری آثار حرف های بچه ها را می توان در قالب نمایشگاهی به صورت مجازی برای تمام کودکان ایران زمین به اشتراک گذاشت و چه کار بزرگی کانون پرورش فکری در این خصوص انجام میدهد.

این گزارش می افزاید: در این روزها که کودکان و نوجوانان عازم عتبات عالیالت میشوند در موکب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیر حضور پیدا میکنند و در فعالیت های فرهنگی،هنری و ادبی شرکت می کنند.

لازم به ذکر است، دیروز موکب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مورد بازدید لیلا آژیر مشاور امور بانوان استانداری کردستان،  سردار منصور ولی‌ئی فرمانده سپاه مریوان قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =