مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام:

حضور کودکان و نوجوانان در پایگاه فرهنگی اربعین با شور و اشتیاق حسینی همراه است

فاطمه رستگار مدیرکل کانون استان که به همراه همکاران در پایگاه فرهنگی اربعین مستقر در مرز مهران حضور دارد از شور واشتیاق حسینی درکودکان ونوجوانان گفت.

به گزارش روابط عمومی کانون استان ، فاطمه رستگار مدیرکل کانون استان که به همراه همکاران در پایگاه فرهنگی اربعین مستقر در مهران حضور دارد از شور و اشتیاق حسینی کودکان و نوجوانان گفت.

رستگار تصریح کرد:خوشبختانه با حضور همکاران متعهد کانونی و اجرای فعالیت های فرهنگی و ادبی و هنری شاهد حضور کودکان و نوجوانان به همراه والدین شان در پایگاه فرهنگی اربعین کانون هستیم تا لحظه های معنوی و پر خاطره برای شان رقم بزنیم.

مدیرکل کانون استان افزود: علی رغم گرمای شدید، شلوغی و حجم بالای تردد زائران عزیز، همکاران عاشقانه و پرتلاش در این پایگاه فرهنگی در حال ارائه ی خدمات فرهنگی هنری و ادبی به مخاطبان هستند.

رستگار ادامه داد: اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان با هدف معرفی محصولات فرهنگی کانون وترویج فرهنگ کتاب وکتابخوانی مورد استقبال قرار گرفت وکودکان و نوجوانان در فرصت  مناسب به خواندن کتاب مشغول می شوند.

وی ادامه داد: اجرای فعالیت های کانونی در پایگاه ،تا چند روز پس از اربعین حسینی توسط اداره کل کانون استان ادامه خواهد داشت و همکاران به صورت داوطلب و برنامه ریزی شده در پایانه حضور خواهند داشت.

مدیرکل کانون استان ایلام در پایان از تلاش های خالصانه ی همکاران مستقر در پایگاه فرهنگی اربعین تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =