نشان نقره بیست و نهمین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری ژاپن در دست کودک خوزستانی

دو عضو از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان موفق به کسب مقام برتر در بیست و نهمین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری ژاپن شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان،پارمیس خاجویی ۶ ساله،عضو مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۳ بهبهان موفق به کسب دیپلم افتخار نشان نقره بیست و نهمین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری ژاپن شد.

همچنین شهرزاد روان شادی ۶ ساله،دیگر عضو این مرکز فرهنگی هنری است که توانست دیپلم افتخار این رویداد هنری را از آن خود کند.

گفته می شود؛ از میان ۹۹۹۸ اثر از ۵۰ کشور جهان، ۱۷ نفر از اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به کسب جایزه و دیپلم افتخار از این دوره مسابقات هیکاری ژاپن شدند.

کشف و پرورش استعدادهای هنری و ادبی کودکان و نوجوانان از طریق برپایی کارگاه های هنری و ادبی یکی از مهمترین وظایف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

کارگاه های هنری مراکز کانون در سراسر کشور زیر نظر مربیان متخصص و آموزش دیده اداره می شود و همه ساله تعداد زیادی از این کودکان در مسابقات معتبر بین المللی در کشورهای مختلف جهان موفق به دریافت جایزه می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =