رشد چهار برابری  اعتبارات عمرانی کانون پرورش فکری مازندران در سال ۱۴۰۱

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران از رشد چهار برابری  اعتبارات عمرانی این کانون در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، محمدعلی یزدان‌شناس با اعلام این خبر گفت: سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۱۹ میلیارد ریال اعتبار عمرانی مصوب داشتیم که از این رقم صد درصد اعتبار تخصیصی جذب شد و این اعتبار برای امور تعمیرات ساختمان‌ها و تجهیز مراکز فرهنگی هنری به امکانات سخت افزاری لازم و توسعه و تکمیل امور ساختمانی مصرف شد.

وی با اشاره به اینکه امسال جهش قابل توجهی در تصویب اعتبارات کانون پرورش فکری استان مازندران داشتیم؛ از پیگیری‌های مجدانه‌ی معاون اداری مالی این کانون در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و فرمانداری‌های شهرستان‌ها  و اهتمام مسوؤلان مراکز فرهنگی هنری استان  از فرماندرای‌ها تقدیر نمود و افزود: رقم اعتبار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۸۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

مدیرکل کانون مازندران اضافه داشت: از این اعتبار، ۲۰ میلیارد ریال به صورت ویژه به پروژه احداث مرکز فرهنگی هنری نشتارود تخصیص یافت که در موافقت‌نامه اداره کل نوسازی و تجهیز مداری به عنوان دستگاه مجری پروژه مذکور لحاظ شد.

یزدان‌شناس ابراز امیدواری کرد با این شرایط، امور عمرانی و سخت افزاری مربوط به مراکز فرهنگی و هنری کانون مازندران  در سال جاری در صورت تخصیص مناسب از سوی دولت محترم، با شرایط بهتر به نسبت گذشته توسعه یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =