غرفه‌ی فرهنگی و هنری کانون استان اردبیل برپا شد

در اولین روز از هفته دفاع مقدس، غرفه فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در نمایشگاه رزمی و فرهنگی عملیات والفجر یک در محل باغ‌موزه دفاع مقدس واقع در حاشیه دریاچه شورابیل شهر اردبیل برپا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد سرپرست کانون استان عصر روز یکشنبه ۳۱ شهریورماه سال ۱۴۰۱، در مراسم افتتاح غرفه‌ی کانون در نمایشگاه رزمی و فرهنگی اردبیل، گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، کانون پرورش فکری استان با اجرای فعالیت‌های مختلف در محل برگزاری این نمایشگاه، برای کودکان و نوجوانان و دیگر بازدیدکنندگان خدمات فرهنگی، هنری و ادبی ارایه خواهد کرد.

ملک‌زاده فرد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و نام شهدای والامقام گفت: یکی از رسالت‌های کانون معرفی و شناساندن ایام و وقایع تاریخی مربوط به کشورمان است که این نمایشگاه فرصتی فراهم آورده است تا رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس به نسل آینده‌ساز کشور بازگو شود.

غرفه‌ی فرهنگی و هنری کانون استان اردبیل برپا شد

وی افزود: در این نمایشگاه که از ۳۱ شهریورماه به مدت هشت روز دایر خواهد بود، فعالیت‌هایی نظیر نقاشی، قصه‌گویی آیینی، کاغذ و تا، معرفی شهدای نوجوان استان، معرفی و روخوانی کتاب، پرچم سازی و چاپ سربند توسط مربیان کانون در استقبال از بازدیدکنندگان کودک و نوجوان اجرا خواهد شد.

سرپرست اداره کل کانون استان بابیان اینکه وقایع هشت‌ساله‌ی جنگ تحمیلی باید برای کودکان و نوجوانان نسل امروز شناسانده شود، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن رویدادهای انقلاب اسلامی به نسل جدید جامعه، مختص هفته دفاع مقدس نیست و در این خصوص مراکز کانون پرورش فکری استان در طول سال، به اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی می‌پردازند.

گفتنی است پیش از افتتاح این نمایشگاه در اولین روز از هفته دفاع مقدس، سرپرست اداره کل کانون با همراهی تعدادی از همکاران ستادی، با حضور در مزار شهدای بهشت فاطمیه اردبیل با عطرافشانی و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

غرفه‌ی فرهنگی و هنری کانون استان اردبیل برپا شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =