یادواره شهید نوجوان صادق صادق‌زاده در مرکز یک کانون مشگین‌شهر

به مناسبت گرامیداشت هفته‌ی دفاع مقدس و به‌منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا مراسم یادبود شهید صادق صادق‌زاده، عضو نوجوان مرکز شماره یک کانون مشگین شهر، با حضور اعضا و برادر شهید والامقام، در این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، نیلوفر صفروند مربی مسوول مرکز شماره‌ی یک کانون مشگین‌شهر در گرامیداشت هفته‌ی دفاع مقدس با نشان دادن تصویر و قرائت بخشی از زندگی‌نامه، شهید نوجوان صادق صادق‌زاده، عضو نوجوان مرکز شماره یک کانون مشگین شهر  را به اعضای مرکز معرفی کرد.

یادواره شهید نوجوان صادق صادق‌زاده در مرکز یک کانون مشگین‌شهر

بر اساس این خبر، احد صادق‌زاده برادر شهید و مداح اهل‌بیت(ع) نیز با نشان دادن کارت عضویت شهید در این مرکز، نقش کانون در انتقال و نشر فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید را مهم توصیف کرد.

این چهره فرهنگی بابیان خاطرات خود از رفتار و منش شهید صادق زاده در زندگی، گفت: ایشان نماز خود را اول وقت اقامه کرده، احترام و حرمت بزرگ‌ترها را نگه می‌داشت وسعی می‌کرد کارهای خیرخواهانه را برای جلب رضایت پروردگار به‌صورت پنهانی و ناشناس انجام دهد.

همچنین در ادامه این برنامه، به مناسب رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و ایام شهادت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، در گرامیداشت یاد و نام شهیدان ایران اسلامی مراسم عزاداری با مداحی برادر این شهید سرافراز برگزار شده و در پایان برنامه با اهدای هدایایی از طرف اعضای مرکز از خانواده شهید صادق‌زاده تکریم و تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است شهید صادق صادق‌زاده عضو نوجوان مرکز شماره‌ی یک کانون مشگین‌شهر در سن ۱۴ سالگی، در سال ۱۳۶۴ و در منطقه عملیاتی فاو به فیض شهادت نایل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =