گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس در مرکز سرکان برگزار شد

با حضور ۵۴ نفر از اعضای کانون پرورش فکری سرکان مراسم گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان؛ در روز دوشنبه، ۳ مهر ۱۴۰۱ مراسمی به مناسبت یاد و خاطرات هشت سال دفاع مقدس با حضور مسئولان شهر سرکان، شهردار،اعضای شورای شهر و چند تن از پاسداران انقلاب اسلامی و ۵۴ عضو کتابخانه فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سرکان، برگزار شد.

بعد از تلاوت آیات قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، با شعر خوانی عضو نوجوان مرکز سرکان در وصف رشادت ها و ایثارگری های و مجاهدت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آغازگر مراسم بود.

گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس در مرکز سرکان برگزار شد

سپس فلاحی مربی مسئول مرکز سرکان ضمن خوش آمدگویی از مسئولان و اعضا و تبریک ایام هفته دفاع مقدس و حفظ ارزش های اسلامی به معرفی شهدای جهادگر پرداخت.

در ادامه برنامه رییس شورای اسلامی شهر در مورد آثار و ارزش های هشت سال دفاع مقدس مطالبی را عنوان کرد و در ادامه سرهنگ پاسدار کیا رستمی از رزمندگان و جانبازان جنگ تحمیلی از خاطرات شیرین و عملیات های جذاب که در آن حضور داشتند بیان کردند.

گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس در مرکز سرکان برگزار شد

در پایان مراسم فلاحی از جانباز کیاستی به نمایندگی جانبازان و رزمندگان شهر سرکان تقدیر به عمل آورد .

شایان ذکر است کتابخانه فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرکان در اولین روز های آغاز هفته دفاع با حضور در گلزار شهدای این شهر با شهدا تجدید پیمان کردند.

گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس در مرکز سرکان برگزار شدگرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس در مرکز سرکان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =