داوران بخش استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

داوران بخش استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری مازندران معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، ۲۰ و ۲۱ مهر ماه سال جاری، زمان اجرای مرحله استانی بیست و چهارمین دوره جشنواره بین المللی قصه‌گویی در کانون مازندران است که هم‌زمان با هفته ملی کودک در ساری برگزار می‌شود.

بر این اساس از سوی دبیرخانه استانی این جشنواره، داوران مرحله استانی این رویداد معرفی شدند.

زهره پریرخ - علی‌اکبر باباییان - مریم فلاحی نرمی و سید حسین قاسمی از داوران این دوره از جشنواره استانی در مازندران هستند که به داوری آثار قصه‌گویی می پردازند.

زهره پریرخ، از پیش کسوتان کانون پرورش فکری است که همکاری و تألیف و تصویری قصه‌گویی‌ها و مجموعه‌ آی قصه قصه قصه - مدیریت  داخلی مجله گلبانگ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  - سردبیری مجله کوشش کودک و خردسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  را در کارنامه خود دارد.

علی‌اکبر باباییان از دیگر داوران جشنواره، بازیگر، نویسنده و کارگردان نمایش، مدرس نقالی و شاهنامه‌خوانی و داوری جشنواره‌های نقالی از عمده سوابق این پیش‌کسوت نقالی و قصه گویی است .

مریم فلاحی نرمی، دیگر داور مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی، مربی مسؤول مرکز فرهنگی هنری نشتارود، برگزیده کشوری جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی سال ۹۱- منتخب  کشوری چندین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی  و مدرس کارگاه‌های قصه‌گویی و شاه‌نامه‌خوانی و فن بیان است .

 اما سید حسین قاسمی یکی دیگر از ۴ داور این جشنواره در بخش زبان اشاره می باشد که به عنوان مدرس دانش آموزان ناشنوا - مدرس معلمین آموزش و پرورش استثنایی و مدرس دانشگاه فعالیت داشته است.                                                                          

گفتنی است: برگزیدگان مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری مازندران به مرحله منطقه‌ای و پس از آن کشوری راه خواهند یافت . 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =