کد خبر: 318492
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
نشست هماهنگی  هفته ملی کودک در مازندران برگزار شد

نشست هماهنگی‌ گرامی‌داشت هفته ملی کودک با حضور دستگاه‌های مرتبط با با حوزه کودک و نوجوان  در استانداری مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، هفته ملی کودک سال ۱۴۰۱ از  ۱۶ تا ۲۲ مهر با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در سراسر کشور برگزار می شود.

 به همین منظور نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته ملی کودک در دفتر مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با حضور مدیرکل کانون مازندران، معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و نمایندگان سازمان‌های : آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی، شهرداری ساری و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران برگزار شد.

مدیرکل این کانون با تاکید بر شعار هفته ملی کودک افزود: این هفته بهانه‌ای است تا والدین، معلمان، مربیان، و مهمتر از همه مسؤولان در توجه بیشتر به سرمایه‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی برای تامین نیازهای اساسی این قشر مهم اهتمام داشته باشند.

محمدعلی یزدان‌شناس افزود: همانگونه که ما محصول تربیت گذشتگان هستیم؛ نسبت به تربیت فرزندانمان برای داشتن آینده‌ای روشن درایران اسلامی مسؤولیم.

وی با اشاره به اینکه در جوامع توسعه‌یافته، مهمترین سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در حوزه کودک و نوجوان صورت می‌پذیرد، اظهار داشت: هرگونه هزینه و سرمایه‌گذاری در این حوزه، تضمین آینده است.

این مسؤول با تاکید بر نقش مهم این جلسه ابراز امیدواری نمود این نشست‌ها با ترکیب سازمان‌های و تشکل‌های متولی و مرتبط با حوزه کودک در طول سال استمرار داشته باشد.

وی در بخش دوم سخنان خود به برنامه‌های شاخص اداره کل کانون پرورش فکری مازندران اشاره نمود و ضمن بیان انتظارات از دستگاه‌های عضو، خواستار برنامه‌ریزی و همکاری دستگاه‌ها با کانون پرورش فکری به منظور اجرای برنامه‌های فاخر در هفته ملی کودک شد.

در ادامه این جلسه، رسولی، معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران، ضمن مهم خواندن هفته ملی کودک و نقش موثر دستگاه‌های عضو بر همراهی و همکاری اعضا نسبت به برنامه‌ریزی و همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

وی بر اطلاع رسانی و جریان سازی برنامه‌های هفته ملی کودک تاکید نمود و برگزاری نشست‌ها و برنامه‌های مشترک بین دستگاهی، برگزاری جشن، برنامه‌های آموزشی و تولید محتوا برای والدین و کودکان را مورد تاکید قرار داد.

در ادامه نمایندگان هر یک از سازمان‌ها به ارایه برنامه‌های دستگاه متبوع خود پرداختند .

گفتنی است: بر اساس یکی از مصوبات این نشست، کمیته شهرستانی هفته ملی کودک نیز با ریاست فرمانداران شهرستان و با محوریت کانون در سراسر استان مازندران برگزار می شود.

نشست هماهنگی  هفته ملی کودک در مازندران برگزار شد

نشست هماهنگی  هفته ملی کودک در مازندران برگزار شد

نشست هماهنگی  هفته ملی کودک در مازندران برگزار شد

نشست هماهنگی  هفته ملی کودک در مازندران برگزار شد

نشست هماهنگی  هفته ملی کودک در مازندران برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =