نشست روشنگری به مناسبت هفته دفاع مقدس در مجتمع کانون سنندج برگزار شد

سرپرست و کارکنان کانون استان کردستان روز پنج شبنه در نشست روشنگری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، مهدی عبدالملکی در سخنانی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس بیانگر ارزش‌های 8سال دفاع مقدس و تبیین رشادت‌ها و ایثارگری‌های دلیرمردان این مرز و بوم است و این هفته یادآور ایثارگری ها و خاطرات پرنده های عاشقی است که رفتند تا ما بتوانیم در امنیت و آرامش زندگی کنیم.

عبدالملکی افزود: انقلاب اسلامی ایران با پیامبری حضرت امام (ره) پیروز شد امام راحل هویت ایرانی را به ایرانیان برگرداند و دشمن این را نمی خواهد ببیند و خیلی توطئه ها کردند ولی خنثی شد و موفق نشدند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی، امکان تبدیل شدن به تمدن جدید و نوظهور را دارد اما باید التزام به اصول قانون اساسی و عمل به سیاست‌های ابلاغی رهبری نصب العین مردم و مسئولان قرار گیرد.

سخنران این نشست ادامه داد: 8 سال در جنگی که به ما تحمیل شده بود در این هشت سال میشد به پرورش ذهن ها پرداخت آنهایی که دلسوز مردم و خاک بودند لباس رزم پوشیدند و آمدن و جنگیدن و همه ی قشرها احساس مسئولیت کردند و آمدند و ایستادند .

عبدالملکی گفت: امروز دشمن با بهره گیری از همه عوامل از جمله رسانه و فضای مجازی، به دنبال سست کردن اعتقادات جوانان و کمرنگ نمودن ارزش های طلایی دفاع مقدس است اینا دلسوز ما و مردم ما نیستند و آن کسی پیروز این میدان است که در گام دوم انقلاب، ایمان، معنویت، اخلاق، خودباوری و در یک کلام سبک زندگی شهدا را ترویج و گسترش دهد.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: شما به عنوان متولین بخش فرهنگ در حوزه کودک و نوجوانان رسالت و وظیفه سنگینی بر عهده دارید و لازم است که در این زمینه از تمام تلاش و توان خود برای تربیت نسل انقلابی بهره ببرید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =