کد خبر: 318636
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
بازدید 148
آئین رونمایی از بازیِ《دبرنایِ گردشگری》

آیین رونمایی از بازیِ《دبرنایِ گردشگری》اولین بازی آموزشی وفرهنگی معرفی ظرفیت‌های گردشگری ۴ شهر زیارتی وتاریخی ایران با حضور مسئولان و اعضا در مجتمع کانون قم برگزار شد .


به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ،آیین رونمایی از بازیِ《دبرنایِ گردشگری》باحضور محمد غفاری سرپرست‌کانون قم، علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث فرهنگی وگردشگری قم، حجت‌الاسلام‌ سید احمد طباطبایی‌نژاد سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، فاطمه بیاتی طراح و سازنده بازی وهمچنین حضور پرشوراعضا و والدین در مجتمع کانون پرورش کودک ونوجوان قم مورخ ۱۴ مهر۱۴۰۱ برگزارشد .
بازی دبرنای گردشگری علاوه بر اهداف مدنظر از جمله فرهنگ سازی گردشگری کودک و نوجوان باطراحی بازی های کودکانه به روش کاملا غیر مستقیم به معرفی برخی از جاذبه های گردشگری ، مذهبی و فرهنگی، تاریخی، تفریحی، سوغات، صنایع وسایر مشخصه های چهار استان( قم/ مشهد/شیراز/ اصفهان) می پردازد .
دبرنای گردشگری برای گروه سنی های کودک و نوجوان اعم از (ب ،ج ،د،ه) طراحی شده است اما در واقع این بازی، محدودیت سنی ندارد و یک بازی گروهی و خانوادگی محسوب می شود .

در این مراسم نمایش عروسکس ،قصه گوی ،سرود و.. صورت گرفت و در انتهای مراسم، کودکان و نوجوانان با روش بازی آشنا شدند.

آئین رونمایی از بازیِ《دبرنایِ گردشگری》آئین رونمایی از بازیِ《دبرنایِ گردشگری》

آئین رونمایی از بازیِ《دبرنایِ گردشگری》

آئین رونمایی از بازیِ《دبرنایِ گردشگری》

آئین رونمایی از بازیِ《دبرنایِ گردشگری》
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =