کد خبر: 318656
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
بازدید 304
 حال خوش کودکی در جشنواره‌ی بادبادک‌های استان البرز

جمعه ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مشارکت ویژه کارخانه‌ی نوآوری و صنایع خلاق استان، با برگزاری جشنواره‌ی بادبادک‌ها، حال خوش کودکی را برای البرزی‌ها به ارمغان آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، این برنامه از ویژه برنامه‌های پیشبینی شده برای استقبال از هفته‌ی کودک در استان البرز بود که صبح امروز جمعه ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۱ در محل کارخانه نو آوری و صنایع خلاق اجرا شد.

 حال خوش کودکی در جشنواره‌ی بادبادک‌های استان البرز

مهری فلاح، سرپرست کانون استان البرز، در مصاحبه بابخش خبری سیمای البرز و دیگر رسانه‌ها، ضمن قدردانی از شرکای فرهنگی به ویژه کارخانه نو آوری و صنایع خلاق، هدف از اجرای این برنامه را ایجاد شور و نشاط و میهمان کردن خانواده‌ها به حال خوش کودکی پس از دو سال دوری کودکان از چنین محافلی عنوان کرد.

این مقام مسؤول گفت امسال نیز برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۱ با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی»، در البرز اجرا می‌شود و خوشبختانه برنامه‌های متنوعی را به صورت حضوری تدارک دیده‌ایم و منتظر حضور گسترده کودکان و نوجوانان عزیز و خانواده‌های آنان در این برنامه‌ها هستیم .

سرپرست کانون البرز برگزاری نمایشگاه آثار هنری اعضای کتابخانه سیار از مناطق کم برخوردار در خانه هنرمندان را اولین برنامه‌ای خواند که با مشارکت خانه هنرمندان برای استقبال از هفته‌ی ملی کودک اجرا شده و افزود جشنواره بادبادک‌ها نیز دومین برنامه‌ی اجرایی است که  به این منظور در نظر گرفته شده  است .

گفتنی است در این برنامه کودکان و نوجوانان و خانواده‌هایی که به محل کارخانه‌ی صنایع خلاق مراجعه کردند با هدایت و راهنمایی  کارشناس هنری کانون و دیگر کارشناسان البرز، بادبادک‌های خود را ساخته و در محل فضای باز کارخانه به پرواز درآوردند.

 حال خوش کودکی در جشنواره‌ی بادبادک‌های استان البرز

 حال خوش کودکی در جشنواره‌ی بادبادک‌های استان البرز

عروسک های تن پوش دارا و سارا ، کتابخانه سیار و مرکز فروش کانون البرز نیز امروز میهمان کودکان بودند و لحظات شادی را برای آنان ساختند.

 حال خوش کودکی در جشنواره‌ی بادبادک‌های استان البرز

جمعی از مسؤولان استان از جمله مدیرعامل کارخانه صنایع خلاق، مدیران کل بهزیستی و اداره کار، اصحاب رسانه و خانواده‌های البرزی در این ویژه برنامه حضور یافتند.

علاوه بر کودکان و نوجوانان، مادرها و پدرها نیز با ساخت بادبادک، بار دیگر  حال خوش کودکی را تجربه کردند.

جشن بزرگ روز جهانی کودک، برگزاری نمایشگاه اسباب بازی، بزرگداشت حافظ، فعالیت های فرهنگی، هنری مراکزو بازدیدهای دانش اموزی از مرکز نجوم و نمایش های کانون از دیگر فعالیت هایی است که برای این هفته تدارک دیده شده که بر اساس جدول فعالیت‌ها اجرا خواهد شد .

گروه تلویزیونی مل مل نیز از یکشنبه ۱۷ مهر ماه ۱۴۰۱ همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۱۷ در محل نمایشگاه اسباب بازی در بوستان چمران، میهمان کودکان و نوجوانان کرج خواهد بود .

گزارش تصویری جشنواره بادبادک‌ها  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =