کد خبر: 318671
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹
پیام استاندار مازندران به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک

سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران؛ باصدور پیامی، ۱۶ مهر ماه روز جهانی و هفته ملی کودک را به کودکان و نوجوانان دیار علویان تبریک گفت. ‎

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، سید محمود حسینی پور در این پیام آورده است:  کودکان و نوجوانان سرمایه‌های ارزشمند و آینده ساز هر جامعه ای هستند و می‌توانند چون خورشیدی تابان، آینده‌ی آسمان ایران اسلامی را روشن نگه دارند.

برای رسیدن به اهداف مدنظر در مسیر توسعه‌ و اعتلای ایران اسلامی توجه به آینده‌‎سازان کشور از جمله مهمترین کارهاست، چرا که باور داریم با ظهور و بروز استعدادها وتوانایی‌های کودکان و نوجوانان میهن عزیز و استان سرسبزمان مازندران می‌توان آینده ای شکوفا را رقم زد و شعار حال خوش زندگی را تحقق بخشید و امید را در همه جا منتشر کرد.

کودکان در هر کجای جهان که باشند حق دارند از امکانات اولیه زیستن، صلح و مهربانی و هر آنچه برای یک زندگی آرام نیاز است برخوردار باشند، چرا که جهان بیش از پیش به مهربانی و نسلی مشفق و آینده‌ای پر از محبت نیاز دارد.

هفته‌ی ملی کودک هر ساله یادآور اندیشیدن به مسیرهای خلاقانه و کاربردی‌ست، راه‌هایی که به پرورش نبوغ فرهنگی و هنری در کودکان ختم شده و انسان‌هایی مومن، باسواد و آگاه را وارد عرصه اجتماعی می‌نماید.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت روز جهانی و هفته ملی کودک، امید دارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با تلاش بیش از پیش تلاش‌گران عرصه‌ی فرهنگ بویژه فعالان حوزه‌ی کودک بار دیگر اتفاقی زرین در دفتر پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت شود و کودکان دیارعلویان نقش خود را در آینده پرتلالوء میهن اسلامی مان بدرستی ایفا نمایند.

سیدمحمود حسینی پور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =