کارگاه آموزش ساخت پادکست در کانون استان اردبیل برگزار شد

در حاشیه مرحله استانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون در اردبیل، کارگاه آموزش ساخت پادکست با شرکت مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، کارگاه آموزش ساخت پادکست، با حضور اصغر تقایی، نویسنده، محقق و تهیه‌کننده برنامه‌های رادیو و تلویزیون و همچنین فرشید سلامت مجری و گزارشگر صداوسیمای مرکز اردبیل برگزار شد.

کارگاه آموزش ساخت پادکست در کانون استان اردبیل برگزار شد

در این کارگاه اصغر تقایی با اشاره به اینکه امروزه استفاده از فایل‌های صوتی در امر آموزش، سرگرمی و یا دیگر مسایل به‌سرعت در حال گسترش است، گفت: یکی از راه‌های کسب درآمد در فضای دیجیتال تولید محتوا از طریق پادکست و انتشار آن است.

وی بابیان اینکه وقت انسان از هر شیء گران‌بها ارزشمندتر است، تصریح کرد: پادکست‌ها یکی از مهم‌ترین ابزار برای آموزش هستند و با کمک آن، افراد هنگام ورزش، رانندگی و دیگر موارد، از وقت و زمان خود به بهترین شکل برای یادگیری استفاده می‌کنند.

فرشید سلامت مجری و گزارشگر رادیو و تلویزیون هم داشتن ایده و سوژه مناسب را یکی از عوامل اقبال مخاطب به پادکست معرفی کرده و گفت: عناوین جالب و گیرا و ارائه اطلاعات جدید بابیان شیوا در جذب مخاطب تاثیر گذار است.

کارگاه آموزش ساخت پادکست در کانون استان اردبیل برگزار شد

فرشید سلامت تصریح کرد: داشتن علاقه یکی از ابزارهای برای فعالیت درزمینه ساخت پادکست است و با امکاناتی مانند تلفن‌های همراه هم می‌توان اولین گام برای تولید محتوا را برداشت.

خاطرنشان می‌شود در ادامه، مدرسان این کارگاه با معرفی تعدادی از برنامه‌های شناخته‌شده در حوزه ساخت پادکست، اعضای شرکت‌کننده در دوره را با نحوه‌ی کار با این نرم‌افزارها، چگونگی رفع نویز صدا و همچنین شیوه‌های ساده عایق‌کاری اتاق برای ضبط صدا آشنا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =