دومین فراخوان ادبی، هنری و فرهنگی (چتری برای من)

دومین فراخوان ادبی، هنری و فرهنگی (چتری برای من) همزمان با هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ با توجه به شرایط امروز جامعه، افزایش مشکلات، آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها و تغییرات زندگی امروزی نسبت به گذشته شاهد بروز آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها در بین خانواده‌ها هستیم.

در این راستا کانون پرورش فکری کودکان  و نوجوانان استان زنجان با توجه به اهمیت موضوع و نقش تاثیرگزار کانون در کاهش آسیب‌های اجتماعی با اجرای برنامه‌های غیرمستقیم و در راستای اهدافی چون:

* توجه به آسیب‌های اجتماعی نوظهور

* ایجاد روحیه امید آفرینی در برخورد با مسائل و مشکلات اجتماعی    

* تاکید بر نقش والدین در پیشگیری از بروز مشکلات اجتماعی        

* انطباق پذیری درست با مسائل روز

اقدام به برگزاری این فراخوان در دو بخش الف: فعالیت های فرایند محور و ب: مسابقه‌ی استانی فرهنگی، هنری و ادبی  با عنوان "چتری برای من" نموده است.

کودکان و نوجوانان در گروه‌های سنی نونهال(۹+سال)، نونگاه(۱۲+ سال)، نوجوان(۱۵+ سال) و گروه سنی  ارشد (۱۸ تا ۲۲ سال) می‌توانند در این فراخوان با موضوعات "چتری برای من"، " بهترین دوستم در تنهایی"، "زندگی من"، "من می توانم" و شما بزرگترها و ... در ۳ قالب فرهنگی هنری ادبی شرکت بکنند.

ارسال آثار از طریق ورود به سایت کانون و انتخاب بخش ارسال آثار به آدرس  www.zanjan.kpf.ir  خواهد بود.

دبیرخانه این مهرواره زنجان شهرک کارمندان، فاز دوم خیابان هفتم غربی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع است.

شرکت‌کنندگان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۳۳۴۶۱۱۱۵-۰۲۴ تماس بگیرند.

بازه زمانی مهرواره  ۱۵ مهر ماه لغایت ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ و برگزیدگان این مهرواره اسفند ماه ۱۴۰۱ معرفی خواهند شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از دارندگان بهترین آثار در هر بخش با توجه به شرایط به گونه‌ای شایسته  تقدیر خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =