برگزاری نمایشگاه آثار هنری (رنگین نگاه) در مرکز قیدار

همزمان با ایام فرخنده هفته ملی کودک مربیان مرکز قیدار کانون استان زنجان با هدف شناسایی استعدادهای هنری و فرهنگی و ادبی اقدام به برگزاری نمایشگاه آثار هنری(رنگین نگاه) با رویکرد فرهنگی و هنری نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان، همزمان با ایام فرخنده هفته ملی کودک مربیان مرکز قیدار با هدف شناسایی استعدادهای هنری فرهنگی و ادبی و ارتقاء سطح هنری و علمی هنرمندان و معرفی آثار هنری و فرهنگی به منظور شناساندن چهره‌های برگزیده هنری به جامعه اقدام به برگزاری نمایشگاه آثار هنری (رنگین نگاه) با رویکرد فرهنگی و هنری نمود. این آثار از ۱۶ الی ۲۲ مهرماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر قیدار نبی (ع) به نمایش درآمد.

علی بیگلو مربی مسئول امور فرهنگی مرکز قیدار بیان کرد توجه به مقوله هنر و اتکا به این اصل اخلاق و ادب را در جامعه تلطیف کرده و زمینه‌ساز اعتلای انسان‌ها می‌شود. ما امروز در تلاطم زندگی مادی به وجود چنین حرکت‌های هنری اخلاق‌مدار و ادب‌محور نیاز داریم تا زمینه تربیت و تعالی نسل آینده فراهم آید.

برپایی این‌چنین نمایشگاه‌هایی ادامه راه‌ را هموار می‌کند تا اعضا و دانش آموزان  با انگیزه بیشتری در خلق آثار هنری و فرهنگی  بپردازند. همچنین تأثیرات مثبت و سازنده‌ای خواهد داشت.

در نمایشگاه هنری رنگین نگاه آثار هنری مربیان و اعضای فعال مرکز قیدار با تکنیک نقاشی خلاق و رنگ روغن و نگارگری و طراحی و سیاه قلم و سفال در ابعاد مختلف، با  موضوع‌معرفی مشاهیر علمی و اسلامی وادبی  و حفاظت از محیط زیست و مصرف بهینه آب و همچنین دیگر موضوعات اجتماعی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =