کد خبر: 319474
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
بازدید 324
ویژه برنامه‌ی"کودک شو" در مرکز شماره یک ابرکوه

همزمان با هفته ملی کودک ، مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون ابرکوه میزبان تعدادی از رؤسای ادارات شهرستان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، در این ویژه برنامه که با عنوان"کودک شو" برگزار گردید، میهمانان چند ساعت دنیای شاد کودکی را دوباره تجربه کردند.
هادی زارع زاده فرماندار، محمدعلی فلاحزاده معاون سیاسی، امنیتی فرماندار، محمد مهدی زارع زاده معاون برنامه و بودجه فرماندار، حمید برزگر کارشناس فرماندار، مسلم غلامزاده بخشدار بخش مرکزی، محمد سالاری رییس شورای شهر، علیرضا زارع زاده عضو شورای شهر، محمد حاتمی زاده عضو شورای شهر، زهره فلاحزاده عضو شورای شهر، حمیدرضا بصیری رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی، فاطمه السادات موسویان کارشناس فرهنگ و ارشاد اسلامی، اکرم رضایی پورمعاون نهاد کتابخانه های عمومی، سید محمد نجفی رئیس آموزش و پرورش، شراره ستار مدیر کانون فرهنگی تربیتی معراج، میهمانان این ویژه برنامه بودند که با فرزندانشان در این برنامه شرکت کردند.
این برنامه با خیر مقدم و معرفی کانون توسط زهره فلاحزاده مربی مسئول مرکز آغاز شد و مدیران به همراه فرزندان خود در کارگاه های هنری ادبی شرکت کردند. مهناز علی پناه مربی هنری مرکز تکنیک لکه رنگ را برای میهمانان توضیح داد و میهمانان برنامه، این تجربه را اجرا کردند.
فریبا قیومی زاده مربی ادبی مرکز از طرح هم نشینی و جانشینی کلمات استفاده کرد وشیوه نوشتن یک متن ادبی را توضیح داد. میهمانان در انتها یک متن ساده با موضوع "مادر" را با استفاده از همین طرح به متن ادبی تبدیل کردند.
تجربه کودک شو برای مسئولین شهرستان بسیار لذت بخش بود.

 ویژه برنامه‌ی"کودک شو" در مرکز شماره یک ابرکوه ویژه برنامه‌ی"کودک شو" در مرکز شماره یک ابرکوه ویژه برنامه‌ی"کودک شو" در مرکز شماره یک ابرکوه ویژه برنامه‌ی"کودک شو" در مرکز شماره یک ابرکوه ویژه برنامه‌ی"کودک شو" در مرکز شماره یک ابرکوه ویژه برنامه‌ی"کودک شو" در مرکز شماره یک ابرکوه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =