کد خبر: 319672
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
بازدید 208
برگزاری مراسم یادبود مربی تمام نشدنی کانون استان تهران

به مناسبت چهلمین روز درگذشت صغری ملکی مربی ادبی مراکز کانون استان تهران، مراسم یادبودی برای گرامی‌داشت وی در سالن آمفی تئاتر "غدیر" برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ مراسم بزرگداشتی به مناسبت چهلمین روز درگذشت زنده یاد صغری (مریم) ملکی با حضور علی رشیدی نیا سرپرست اداره کل کانون استان تهران، انسیه موسویان مدیر آفرینش های ادبی و هنری کانون، همکاران اداری، تعدادی از مربیان ادبی و فرهنگی و تنی چند از اعضای این مربی فقید برگزار شد.

در این برنامه که با اجرای مریم شفیع زاده و به همت واحد آفرینش های ادبی کانون استان تهران برگزار شد، همکاران و دوستان صغری ملکی به تناوب در جایگاه حاضر و به مرور خاطرات خود با این مربی ادبی پرداختند. همچنین از طرف کارشناسان ستاد استان در واحدهای ادبی و فرهنگی اشعار و دل‌نوشته‌هایی برای گرامی‌داشت این همکار سفرکرده قرائت شد. 

در بخش دیگر برنامه کلیپی از فعالیت‌های صغری ملکی برای حاضران به نمایش در آمد. همچنین تعدادی از اعضای این مربی ادبی با حضور در جایگاه و قرائت دل‌نوشته و بیان خاطراتی از هم‌زیستی با این مربی پرتلاش یاد و نام او را گرامی داشتند. 

در ادامه علی رشیدی نیا سرپرست کانون استان تهران در سخنانی کوتاه با تسلیت به خانواده‌ی ایشان و همچنین همکاران کانونی، به تلاش‌های این مربی کوشا و خوش‌خلق و با سابقه اشاره و برای وی آرزوی شادی ابدی کرد. 

در پایان برنامه همکاران و دوستان زنده یاد صغری ملکی دل‌نوشته‌هایی را به نگاره‌ی او چسبانده و هر کدام دست‌خطی به یادگار برای او گذاشتند. 

گفتنی‌ست؛ صغری ملکی مربی ادبی مراکز کانون استان تهران بود که متأسفانه در جریان یک عمل جراحی دچار ایست قلبی و دار فانی را وداع گفت. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =