پیام تسلیت مدیر کل کانون فارس در پی شهادت جمعی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی حرم مطهر شاه‌چراغ علیه‌السلام

سعیدرضا کامرانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با انتشار پیامی حادثه تروریستی حمله به حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) (شاه‌چراغ) شیراز را که منجر به شهادت جمعی از هم‌وطنان مظلوم ایرانی به‌ویژه کودکان و نوجوانان شد، محکوم کرد.

در متن این پیام آمده است:

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهدای کودک و نوجوان حمله تروریستی کوردلان به حرم شریف احمدبن‌موسی شاه‌چراغ علیه‌السلام بار دیگر به همه ما ثابت کردند که دفاع از ایران اسلامی، کوچک و بزرگ نمی‌شناسد و دشمنان ما حتی از دانش‌آموزان و کودکان و نوجوانان وطن هم، هراس دارند و دستشان را به خون بی‌گناه این نوگلان و عزیزان آلوده می‌کنند.

شهیدان کودک و نوجوان: علی‌اصغر لری‌گویینی، آرشام سرایداران و محمدرضا کشاورز، سه دانش‌آموز شهید این حمله مزبوحانه، این بار معلم همه ما شدند تا به ما درس آزادگی، وطن‌دوستی و عشق به ائمه‌اطهار را یادآوری کنند. دل‌های همه‌ی ما برای این ۳ شهید کودک و نوجوان و ۱۰ شهید بزرگوار دیگر حادثه سومین حرم اهل‌بیت علیه‌السلام داغدار است و چشمانمان در غم کودکان مجروح این حادثه اشکبار.

مجموعه کانون فارس این ضایعه را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر عج، مقام عظمای ولایت، خانواده‌های داغدار و ملت شهیدپرور استان فارس و همه‌ی ایران اسلامی تسلیت می‌گوید.

سعیدرضا کامرانی

مدیر کل کانون فارس  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =