برگزاری کارگاه تخصصی هنرهای تجسمی در مرکز سوفار کانون استان تهران

هم زمان با روز سیزدهم آبان ماه واحد هنری استان تهران ویژه برنامه ی روز دانش آموز ( کارگاه تخصصی هنرهای تجسمی ) را در مرکز سوفار واقع در پارک بعثت برگزار کرد.

در این برنامه ۷۰ عضو نوجوان از ۲۳ مرکز استان تهران گرد هم آمدند و در گرایش های نقاشی، خوشنویسی و سفالگری با موضوعات: دانش در زندگی من، هنر در زندگی من و موضوع آزاد به خلق اثر پرداختند. در این کارگاه تخصصی اعضا ضمن تعامل با اعضا دیگر مراکز در کنار کارشناسان و مربیان هنری با ابعاد تازه ای از هنرهای تجسمی آشنا شدند. حضور استاد محمد کارگر از اساتید برجسته انجمن خوشنویسان ایران فرصت مغتنمی برای همگان بود.

استاد کارگر ضمن بازدید از آثار و گفتگو با اعضا از ارزشمندی برگزاری کارگاه های گروهی و تاثیر انکار ناپذیر هنر در شکل گیری شخصیت و منش انسان گفتند.

در کارگاه تخصصی هنرهای تجسمی با اجرای محبوبه محرابی کارشناس سرود و موسیقی ، ایشان ضمن خوش آمدگویی و تبریک روز دانش آموز ، توضیحات لازم درباره نحوه برگزاری برنامه را دادند و کارشناس مسئول واحد هنری مهرناز قربانعلی با تاکید براینکه هر روز روز دانش آموز و هر روز روز نوجوانانی است که آینده ی ایران را در دست دارند از شور و شوق برگزاری کارگاه به شکل حضوری پس از فروکش کردن بیماری کرونا گفت.

در بخش خوشنویسی شبنم بهرامی ، ربابه حسین پور، در بخش سفالگری  منصوره ناطقی ، مریم شمس و در بخش نقاشی منیژه حاتمیان و زهرا حاجی بابایی و در بخش اجرا عذرا امامی همراه و همدل اعضای برگزیده مراکز استان تهران بودند.

در اختتامیه برنامه مهرنوش قربانعلی معاون فرهنگی در گفتگویی صمیمانه با اعضا و والدین به نقش ارزنده ی دانش و هنر در زندگی نوجوانان اشاره کرد و ضمن تشکر و تقدیر از برگزارکنندگان برنامه و حضور اعضا ، اولیا و مربیان همراه ، لوح تقدیر شرکت کنندگان  توسط استاد محمد کارگراهدا شد.

پس از آماده سازی ، نمایشگاه آثار هنری اعضا در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.                                    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =