کد خبر: 319899
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
حمیدرضا گوهری مدیر کل کانون کردستان شد

با صدور حکمی از سوی مدیر عامل کانون، حمیدرضا گوهری به عنوان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان منصوب گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،  حامد علامتی مدیر عامل کانون با صدور حکمی، حمیدرضا گوهری را به عنوان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان منصوب کرد. در این حکم آمده است:
نظر به مراتب شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم بعنوان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان منصوب می‌شوید

ماموریت اصلی و محوری شما در این مسئولیت، رشد و پرورش ایمانی و فکری کودکان و نوجوانان آن استان می‌باشد، در این عرصه، لازم است با عنایت به ظرفیت‌های فراوان آن استان و با پیگیری و ایجاد زمینه‌های لازم برای تقویت و ارتباط تنگاتنگ و همکاری با مدارس، موسسات همسو و تشکل‌های فعال در حوزه‌ی کودکان و نوجوانان، تلاش مضاعف و شبانه روزی داشته باشید. برنامه ریزی های مبتکرانه و جذاب و رصد مستمر وضعیت کودکان و نوجوانان آن و کشف دائمی نیازهای لحظه ای و فهم دقیق از کبودهای این حوزه از مهمترین نکاتی است که همواره مورد توجه قرار دهید.

بهره‌گیری از تجارب نیروهای پرتوان و با تجربه و مربیان علاقمند و استفاده از نیروهای جوان و انقلابی و مومن و بااستعداد و علاقمند و عاشق کار برای نوجوانان و کودکان از الزامات کار شماست. مراقبت از فضای فرهنگی کانون و دوری از ورود به جناح‌بندی‌های باندی و خطی و سیاسی را  همواره مورد نظر داشته باشید. استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای برای حضور در همه‌ی مناطق و خدمت‌رسانی به نوجوانان و کودکان کل استان را همت خود سازید.

به فضل فضل خدای متعال و با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خصوصاُ بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست های ریاست محترم جمهوری، رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «مردم داری»، «پاک دستی و فساد ستیزی»، «قانون مداری» و دولت مردمی و به واسطه مجاهدت انقلابی جنابعالی و همکاران ارجمند ستادی و استانی ، ضمن هماهنگی با استاندار محترم و سایر مسئولان دستگاههای ذیربط، در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی قدم های موثری بردارید.

حمیدرضا گوهری کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد تهران مرکز که از اردیبهشت ۱۴۰۱ به عنوان سرپرست کانون استان انتخاب و اکنون طی حکمی از سوی حامد علامتی مدیر عامل کانون به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان منصوب گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =