رونمایی از رادیو کانون برای اولین بار در کانون کرمانشاه+صوت

به مناسبت روز دانش‌آموز و به عنوان آخرین اقدام و دستاورد هفته‌ی نوجوان از رادیو کانون با انتشار اولین قسمت آن، رونمایی شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، به مناسبت هفته‌ی نوجوان و در راستای اهمیت دادن به نوجوانان و تهیه و تدارک خوراک محتوایی تربیتی مناسب برای این گروه سنی، از رادیو کانون به عنوان آخرین دستاورد هفته‌ی نوجوان رونمایی شد. زنجانی، مدیر کل کانون استان گفت: در رادیو کانون که برای اولین بار اتفاق افتاده است، سعی شده تا محتوای تربیتی نوجوان‌محور در قالب برنامه‌های رادیویی تهیه و تدوین گردد. نوجوان امروز با پادکست، تولیدات صوتی و برنامه‌های رادیویی در زمان‌های اوقات فراغت و یا حتی زمان‌های مرده مثل داخل تاکسی، خریدهای روزمره و.... ارتباط نزدیک و عمیقی دارد. پس چه بهتر که این محتوا را ما متولیان تربیت و پرورش کودک و نوجوان تولید و آن را در اختیار نوجوانان قرار دهیم.
طرح رادیو کانون که با همکاری همکاران و اعضاء کانون کلید خورده، از سوی واحد کارشناسی هنرهای نمایشی در حال پیگیری و انجام بوده و قرار است قسمت‌های مختلف رادیو کانون برای ویژه برنامه‌ها و مناسبت‌های خاص تولید و منتشر گردد.
اولین قسمت از رادیو کانون به همین مناسبت دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ رونمایی و منتشر شد.

جهت دریافت از اینجا اقدام فرمائید 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =