کد خبر: 320054
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
بازدید 262
کتاب « آخ پایت را بلند کن!» اثر نویسنده بوشهری منتشر شد

کتاب « آخ پایت را بلند کن!» نوشته ی سوسن حیاتی، نویسنده و مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز دیلم و با تصویرگری ملیکا جمشیدیان از سوی انتشارات کانون پرورش فکری منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، کتاب « آخ پایت را بلند کن!» نوشته ی  سوسن حیاتی، نویسنده و مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز دیلم و با تصویرگری ملیکا جمشیدیان از سوی انتشارات کانون پرورش فکری منتشر شد.این کتاب مناسب گروه سنی نوباوه (بالای ۴ سال) است و کتابی است که به کودکان کمک می کند تا سرگرم شوند ، دنیای اطرافشان را بهتر حس کنند و بشناسند ، با کنجکاوی به آن دنیا بنگرند و حساس و جست وجوگر بار بیایند . ذهنشان پرورش پیدا کند و نیروی اندیشه در آنها رشد کند .

سوسن حیاتی نویسنده و ملیکا جمشیدیان تصویرگر کتاب « آخ پایت را بلند کن!» هستند.

در معرفی پشت جلد کتاب آمده است: « کتاب‌های مرغک، کتاب‌های ما و شما و کودکانمان است. کتاب‌های مرغک تلاشی است برای تولید کتاب‌های قصه، بازی، سرگرمی که همراه با بازی و سرگرم کردن کودکان به آن‌ها کمک کند:

دنیای پیرامونشان را بهتر حس کنند.

 دنیای پیرامونشان را بهتر بشناسند.

 با کنجکاوی به دنیا بنگرند و حساس و جست و جوگر بار بیایند.

 ذهنشان پرورش پیدا کند و نیروی اندیشه در آن‌ها رشد کند. و...»

کتاب داستان « آخ پایت را بلند کن !» به قیمت ۴۰هزار تومان از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی Digikanoon.ir و کتابفروشی های سراسر کشور تهیه کنند.

کتاب « آخ پایت را بلند کن!» اثر نویسنده بوشهری منتشر شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =