کد خبر: 320159
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
بازدید 215
چهارمین روز هفته کتاب و مراکز کانون لرستان

همزمان با چهارمین روز هفته کتاب، برنامه های مختلفی از سوی مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار کانون استان لرستان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ امروز سه شنبه 24 آبان‌ماه 1401 همزمان با چهارمین روز هفته کتاب، برنامه های مختلفی از سوی مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار کانون استان لرستان برگزارشد.
براساس این گزارش: امروز کتابخانه های سیار شهری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی به همراه کارشناس هنری استان به مدرسه شهید سردار قاسم سلیمانی در مسکن مهر خرم آباد رفتند و برنامه های پیک امید را با حضور دانش آموزان اجرا کردند.
دراین ویژه برنامه با شعار (ماهمانیم که می خوانیم) فعالیت هایی مانند اجرای نمایش، بازی و سرگرمی، معرفی و خوانش کتاب انجام شد.
در عین حال در سایر مراکز سطح استان برنامه های مختلفی با همکاری آموزش و پرورش و سایر دستگاه های فرهنگی و مرتبط برنامه های متنوعی برای کودکان ونوجوانان به اجرا درآمدند.
  در پلدختر مربیان ایستگاه نقاشی برگزار کردند و درحضور اعضای شورای شهر و تعدادی از مسئولان شهرستان بسته های فرهنگی به دانش آموزان اهدا شد مربی مسئول مرکز شماره یک بروجرد به همراه عضو کتابخوان در رادیو حضور یافت و در این برنامه ی زنده کانون و هفته کتاب و کتابخوانی را معرفی کرد. 
در خرم آباد 6 مرکز ثابت و کتابخانه های سیار روستایی برنامه های: قصه گویی ، شعر خوانی ، کتاب خوانی، بازی و سرگرمی و معرفی کانون، پخش فیلم و... را اجرا کردند و در مرکز شماره 3 خرم آباد با حضور کارشناسان استان برنامه هایی نظیر: بازی گروهی شکلک کتابها با استفاده از پرژکشن و موسیقی ( با این صورت که تصاویر کتابهای در قالب شکلکهای نمایشی مابین موسیقی پخش می شد که بچه ها آنها را بازی می کردند)، نمایش عروسکی سایه ای مهمان های ناخوانده و نمایش فیلم بارون میاد جر جر به اجرا درآمدند.
گفتنی است: درحال حاضر 27مرکز کانون پرورش فکری شامل 17 مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی در استان لرستان فعالیت دارند.

چهارمین روز هفته کتاب و مراکز کانون لرستان

چهارمین روز هفته کتاب و مراکز کانون لرستان

چهارمین روز هفته کتاب و مراکز کانون لرستان

چهارمین روز هفته کتاب و مراکز کانون لرستان

چهارمین روز هفته کتاب و مراکز کانون لرستان


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =