داوران مرحله‌ی منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی (منطقه ۳ کشور) معرفی شدند

داوران مرحله‌ی منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی (منطقه ۳ کشور) از سوی دبیرخانه‌ی این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، هیات داوران بخش ملی مرحله‌ی منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه ۳ کشور، متشکل از «محمدعلی یزدان‌شناس» نویسنده و کارگردان تئاتر و داور جشنواره‌های تئاتر و قصه‌گویی ، «طاهره گرمسیری» مدرس و داور قصه‌گویی و «نرگس جعفری» نویسنده و داور جشنواره‌های قصه‌گویی هستند.

 داوری بخش آیینی سنتی این جشنواره نیز به عهده «محمدعلی یزدان‌شناس» نویسنده و کارگردان تئاتر و داور جشنواره‌های تئاتر و قصه‌گویی ، «طاهره گرمسیری» مدرس و داور قصه‌گویی و « شعله ایل‌بیگی پور» قصه‌گو، مدرس قصه‌گویی و نقال است.

همچنین در بخش زبان اشاره مرحله‌ی منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی سومین منطقه کشور، «محمدعلی یزدان‌شناس» نویسنده و کارگردان تئاتر و داور جشنواره‌های تئاتر و قصه‌گویی ، «طاهره گرمسیری» مدرس و داور قصه‌گویی و «سمیه بستان پیرا» مدرس مدارس استثنایی، حق رای داوری این بخش را به عهده دارند.

بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه سه کشور با حضور ۶۷ قصه‌گو از استان های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و فارس به میزبانی استان خوزستان ۲۸ تا ۳۰ آبانماه ۱۴۰۱ در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان آب و برق خوزستان برگزار خواهد شد.

داوران مرحله‌ی منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی (منطقه ۳ کشور) معرفی شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =