بحث و بررسی کتاب"اولین روز تابستان"

همزمان با هفته ملی کتاب و کتابخوانی و در راستای جشن های"در سایه‌سار کتاب"، کانون شماره یک شهرستان اردکان میزبان مربیان مرکز فرهنگی، هنری شماره یک میبد و اعضای انجمن ادبی در نشست بحث و بررسی کتاب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، عصر روز دوشنبه 23 آبان 1401، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و در ادامه جشن های در "سایه‌سار کتاب " سراسر کشور، مربیان مرکز فرهنگی، هنری شماره یک اردکان اقدام به برگزاری نشست بحث و بررسی کتاب"اولین روز تابستان" کرد.
پروین پورمصیبی مسئول مرکز فرهنگی، هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اردکان، دلیل انتخاب این رمان را چالش برانگیز بودن و اهمیت مهارت"نه گفتن" و دقت در مقوله دوست‌یابی دانست.
به گفته پورمصیبی: در این نشست که حدود 20 نوجوان دختر عضو مرکز و انجمن ادبی و مربیان مرکز فرهنگی، هنری شماره یک میبد حضور داشتند، نتایج خوبی حاصل شد که از آن جمله؛ اهمیت مشورت و اعتماد به پدر و مادر بود.
وی ادامه داد: نوجوانان پیشنهاد دادند والدین با نوجوانان مهربانتر باشند تا آنها ارتباط بهتری داشته باشند و حرفها و مسائلشان را با آنها مطرح کنند و در نتیجه دچار آشفتگی و مشکلات بعدی نشوند.

 بحث و بررسی کتاب"اولین روز تابستان" 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =