اعضای کانون مازندران در سال جاری ۵۲ هزار جلد کتاب خواندند

معاون فرهنگی کانون مازندران با اشاره به گرامی‌داشت هفته کتاب در مراکز فرهنگی هنری این کانون گفت: اعضای کانون مازندران در سال جاری ۵۲ هزار جلد کتاب خواندند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، فرشته شهمیرزادی با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه کتاب و کتاب‌خوانی محوری‎ترین فعالیت کانون محسوب می‌شود، توسعه و ترویج فرهنگی کتاب‌خوانی و مطالعه همواره مورد نظر و دقت کارشناسان و مربیان مراکز کانون می باشد.

اعضای کانون مازندران در سال جاری ۵۲ هزار جلد کتاب خواندند

معاون فرهنگی کانون مازندران با اشاره به اینکه امانت کتاب به عنوان یک فعالیت شاخص در سامانه کتاب ثبت می شود از وجود بیش از ۲۶۹ هزار جلد کتاب گروه سنی کودک و نوجوان خبر داد و بیان داشت: ۳۲ مرکز، ثابت، سیار و پستی  کانون پرورش فکری در مازندران از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون اقدام به امانت کتاب به اعضا نمودند که بر این اساس، ۵۲ هزار ۱۳ جلد کتاب توسط اعضا مطالعه شده است.

وی اظهار داشت: سال گذشته فرایندآمارگیری کتاب‌های کانون در کلیه مراکز فرهنگی هنری استان انجام شد و پس از پالایش کتاب‌های مرجوعی و اوراقی در سامانه جدید کتاب، فرایند امانت دهی از اسفند ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شد و خوشبختانه از روزهای نخست سال جدید تا کنون میزان قابل توجهی کتاب توسط اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون در مازندران مطالعه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =