کد خبر: 320375
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴
بازدید 407
نخستین ایستگاه جشنواره قصه گویی در کانون تهران

نخستین روز از بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی بین المللی منطقه پنج، با هنرنمایی سی قصه گو همراه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران، بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی بین المللی منطقه ۵ روز بیست و هشتم آبان ماه، آغاز به کار کرده است.

هفتاد و هشت قصه گو از استان های البرز، تهران، خراسان شمالی، سمنان، گیلان و مازندران میهمان این جشنواره هستند که از این میان سی قصه گو در روز نخست هنرنمایی کردند. شرکت  کنندگان که در بخش های ملی بزرگسال و نوجوان به روی صحنه آمدند در دو بازه زمانی صبح و بعداز ظهر قصه گویی کردند. مخاطبان کودک از مدارس مختلف میهمان این برنامه بودند.

ژیلا خاکپور، معصومه آهنگری، سمیه احمدی،رضا فقیهی، الهه تاجیک، زهره باقری،مریم مهدی پور،زینب علوی، مریم صرفی، عسل نیکو، امیرعباس شاع چراغ، علی نادری، فاطمه عطاءاللهی، افسانه رحمانی فضلی، مهنا مرادی قصه گویان نوبت صبح بودند که با استقبال دانش آموزان مدارس و حاضرین در برنامه روبرو شدند.

در نوبت بعد از ظهر نیز زینب یعقوبی،فاطمه نصیر، سکینه بهرامی، سیده سارا مهرپویا، معصومه شهریاری، یکتا رحمتی، عسل شیرین پور، تینا جواهری کیا، فاطمه اقبال، آنیتا اصغری، یکتا سبحانی، سحرناز مرادی، مهدیه زارعی، آناهیتا قربانی و ریحانه وحدانی حصاری قصه گویی کردند تا شرکت کنندگان یک روز کامل را با قصه هایی شیرین و ماندگار سپری کنند. این بخش از برنامه از ساعت ۹ صبح آغاز و تا ۱۸:۳۰ ادامه داشت.

در پایان شرکت کنندگان آماده شدند تا در دو کارگاه تخصصی با موضوع جستار نویسی، ویژه قصه گویان بزرگسال و بازنویسی و بازآفرینی ویژه نوجوانان شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =