ویژه برنامه کتابخانه سیار در مناطق کمتر برخوردار

کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی در مدارس و مساجد محلات کم برخوردار ویژه برنامه ای همراه با نمایشگاه اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، ناهید پذیرایی کارشناس فرهنگی و مسئول برنامه های اجرایی بخش سیار کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ، ضمن اعلام این خبر افزود: در هفته ی کتاب و کتاب خوانی خودرو سیار در مناطق کم برخوردار به فعالیت پرداخت و با اجرای برنامه های فرهنگی میهمان تعدادی از مدارس و مساجد این مناطق بود.

کارشناس فرهنگی استان همراه با عارف کریمی مربی کتابخانه سیار، نمایشگاه کتاب در یکی از مناطق کمتر برخوردار برپا کرد و کتاب های مناسب چیده شده در نمایشگاه را به کودکان ونوجوانان به مناسبت هفته کتاب اهدا نمودند.

پذیرایی با توجه به شرایط مجاور بودن استان هرمزگان با دریا و اهمیت آن بر انسانها و زندگی مردم به معرفی کتاب هایی با محوریت دریا و طبیعت پرداخت.

ویژه برنامه کتابخانه سیار در مناطق کمتر برخوردار

 عارف کریمی سراحی ضمن بیان اینکه قصه ها مایه ی آرامش هستند و ما را با دنیای بزرگی که در آن زندگی می کنیم اشنا می سازد به قصه گویی  پرداخت و فعالیت قصه گویی را به صورت آموزشی برای کودکان اجرا نمود.

ویژه برنامه کتابخانه سیار در مناطق کمتر برخوردار

در ادامه قرار شد کودکان ونوجوانان علاقمند به شرکت در برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای دریا با مربی سیار همراهی کنند و در هفته پژوهش نمایشگاهی از این آثار داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =