کد خبر: 320414
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
بازدید 479
پاگرد دوم جشنواره قصه گویی در کانون تهران

دومین  روز از بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی بین المللی منطقه پنج، با هنرنمایی ۳۴ قصه گو همراه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی بین المللی منطقه ۵ به میزبانی تهران، در بیست و نهم آبان ماه، آینه‌ای شد برای بازتاب هنر و ادب سی و چهار قصه‌گو از  استان های البرز، تهران، خراسان شمالی، سمنان، گیلان و مازندران که  در سه بخش «نوجوانان»، «مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها» و «آیینی -سنتی نوجوان» در روز دوم جشنواره هنرنمایی کردند.

در بخش نخستِ بازه زمانی صبح، شرکت‌کنندگان نوجوان قصه‌گویی کردند و  در بازه زمانی دوم، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها  به روی صحنه آمدند تا با روایت قصه‌های جاری زمان،  آنها را به ماندگاری صحنه‌ها دعوت کنند.  

یگانه طبسی و سمیه رنجبر  از استان گلستان، مهدیس اخلاقی، آرینا نوذری، مرضیه الوندی از استان البرز، کیارش رهبری، سها علایی و زهرا صادقی‌نیا از استان سمنان، پانته‌آ سام دلیری، امیرعلی معصومی، ترانه شیرزادی از استان مازندران قصه گویان نوبت صبح بودند.

 احمد کریمی از خراسان شمالی، زهرا گرمابه از گلستان، فاطمه موسوی از البرز، محترم ترحمی از سمنان، جواد صفری از گیلان و زینب شکیبا از تهران ، در بخش مادربزرگان و پدربزرگان قصه گویی کردند.

در بخش آیینی سنتی، فاطمه حصاری، فاطمه رمضانی و ستایش آگاهی از استان خراسان شمالی، مهسا یحیوی، محمدمهدی مرادی و طهورا میاری از استان مازندران و فائزه عسگری و مائده احمدی‌لیوانی از گلستان، سمانه موسوی از استان البرز، زهرا امینی نسب،  فرانک دربانی از استان سمنان، پریا طاهری، ملیکا رهبر، هلیا میرزاخانیان از استان گیلان، ثنا اکبرزاده، آرمین عیسی‌آبادی، احسان عبداللهی از تهران نوجوانان قصه‌گوی عصر دومین روز جشنواره بودند. همچنین در چند نوبت کودکان از مدارس مختلف، مخاطبان پویای این برنامه بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =