کد خبر: 320434
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
بازدید 368
سومین ایستگاه جشنواره قصه‌گویی در تهران

سومین روز از بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی بین المللی منطقه ۵ با هنرنمایی ۱۴ قصه گو همراه  بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی منطقه ۵ پس از دو روز هنرنمایی راویان قصه‌گو از استان‌های البرز، خراسان شمالی، سمنان، تهران، مازندران و گیلان در روز سوم نیز شاهد اجرای ۱۴ قصه‌گو در دو بخش آیینی سنتی بزرگسال و زبان اشاره بود.

سمیه بهرامی و محمد محزون از خراسان شمالی، حسین غلامی و صبا گوهری ازمازندران،روحا سلمانی،سیدرضا آل داوود و فاطمه جمالی باشی از سمنان، فاطمه زارعی و امیر تنها از گیلان در بخش آیینی سنتی بزرگسال قصه‌گویی کردند همچنین فاطمه احسانی از مازندران، الهام عباسی از سمنان، المیراپارسا از تهران، فرزانه قاسمی از زنجان و متین حسنی ازگیلان در بخش زبان اشاره هنرنمایی کردند.

لازم به یادآوری است در کنار دیگر داوران جشنواره وحیده نظری مدرس زبان اشاره و دبیر مدارس استثنایی شهر تهران قصه‌های بخش زبان اشاره را بررسی کردند.

آیین اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی منطقه ۵ در  بعدازظهر ۳۰ آبان با قرائت بیانیه‌ی هئیت داوران همچنین عهد و پیمان شرکت‌کنندگان برای روشن ماندن چراغ قصه‌گویی و معرفی برگزیدگان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =