نشست ترویج فرهنگ مطالعه در مرکز قیدار برگزار شد

نشست ترویج فرهنگ مطالعه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با حضور بخشدار شهرستان خدابنده و معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش و شهرام رفیعی شاعرکودک و مدیریت و معلمان و دانش آموزان مدرسه پسرانه پانزده خرداد شهر قیدار نبی (ع) در سالن مطالعه کانون پرورش فکری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان، در این نشست ادبی که به مناسبت هفته کتاب وکتاب‌خوانی تشکیل شد، اعضای مرکز قیدار و دانش‌آموزان مدرسه پسرانه پانزده خرداد در جمعی صمیمی و دوستانه با شاعر کودک و نویسنده و پژوهشگر به گفتگو نشستند و شعرهای وی را شنیدند و درباره آنها صحبت کردند.

در این نشست شهرام رفیعی با تاکید بر اینکه کودکان و نوجوانان می‌توانند با ثبت خاطره‌های خود اولین گام‌های نوشتن را بردارند از آنها خواست تا احساس‌های خود را مکتوب نمایند و با ثبت وقایع و رویدادهای دوروبرشان نوشتن را آغاز کنند.

در ادامه برنامه دانش‌آموزان در کارگاه کتاب‌خوانی و کاردستی خلاق و مسابقه (بهترین جمله برای کتاب) و کارگاه آموزشی امداد و کمک‌های اولیه شرکت نمودند.

علی بیگلو مربی مسئول مرکز قیدار بیان نمود این نشست با هدف ارزش‌گذاری و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و گسترش فرهنگ‌ مطالعه در جامعه و خانواده‌ها و نیز معرفی اهالی‌ قلم ایران ‌زمین و ارج‌ نهادن به همت و تلاش والای شاعران و نویسندگان برگزار شده است.

نشست ترویج فرهنگ مطالعه در مرکز قیدار برگزار شد

نشست ترویج فرهنگ مطالعه در مرکز قیدار برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =