قصه گوها میهمان کودکان مدارس و مراکز بهزیستی شدند

همزمان با برگزاری بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه ۵ تعدادی از قصه گوها، با حضور در مدارس و مراکز خدمات بهزیستی میهمان کودکان و نوجوانان شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ یکی از مهم‌ترین برنامه‌های جنبی در دو روز نخست جشنواره، حضور قصه گوها در مراکز آموزشی و خدمات بهزیستی بود.

در روز نخست فاطمه عطاالهی از خراسان شمالی، میهمان یکی از مراکز خدمات بهزیستی شد تا قصه «بالا پرونی‌های ننه قمر» را برای مخاطبانش تعریف کند که با استقبال گسترده‌ی مخاطبان حاضر مواجه شد.

در دومین روز جشنواره دو قصه گو در جمع کودکان و نوجوانان شهر تهران حاضر شدند. فاطمه احسانی از مازندران با قصه «درخت گردو» و الهه تاجیک با قصه «گلاب خاتون و دنیا» از استان تهران باحضور در دبستان دخترانه شاهد تقوا پیشگان همراه کودکان شدند.

از استان سمنان نیز امیرعباس شاهچراغ با قصه‌ی «قباد کاسه گشادکن» با همراهی همکاران کمیته‌ی اجرایی جشنواره میهمان بچه های مراکز خدمات بهزیستی در جنوب شهر تهران بودند که با اشتیاق پای اجرای هنرمندانه‌اش نشستند.

استقبال فراوان مخاطبان و همراهی شان با این حرکت فرهنگی شایان توجه است و می تواند سبب ادامه یافتن این حرکت و برنامه ریزی بیشتر در این حوزه باشد. در این اجراها بیش از ۲۰۰ کودک و نوجوان، مخاطب قصه ها شدند تا در شیرینی برگزاری جشنواره قصه گویی سهیم باشند.

قصه گوها میهمان کودکان مدارس و مراکز بهزیستی شدندقصه گوها میهمان کودکان مدارس و مراکز بهزیستی شدندقصه گوها میهمان کودکان مدارس و مراکز بهزیستی شدندقصه گوها میهمان کودکان مدارس و مراکز بهزیستی شدندقصه گوها میهمان کودکان مدارس و مراکز بهزیستی شدندقصه گوها میهمان کودکان مدارس و مراکز بهزیستی شدندقصه گوها میهمان کودکان مدارس و مراکز بهزیستی شدندقصه گوها میهمان کودکان مدارس و مراکز بهزیستی شدندقصه گوها میهمان کودکان مدارس و مراکز بهزیستی شدندقصه گوها میهمان کودکان مدارس و مراکز بهزیستی شدندقصه گوها میهمان کودکان مدارس و مراکز بهزیستی شدندقصه گوها میهمان کودکان مدارس و مراکز بهزیستی شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =