آغاز مهرواره "با خدا  حرف بزن" با هدف پرورش حس دینی  کودکان و نوجوانان

فرهاد آقا بیگی از آغاز مهرواره "با خدا حرف بزن"با هدف پرورش حس دینی، افزایش نشاط معنوی در کودکان و نوجوانان و کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی  مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی  با بیان اینکه مهرواره " با خدا حرف بزن "  فرصت مغتنمی است تا کودکان و نوجوانان با قلب های زلال ودست های کوچک، از مهربانی های خدا بگویند و بنویسند گفت : هدف از برگزاری این مهرواره  پرورش حس دینی، افزایش نشاط معنوی و  کاهش آسیب های اجتماعی است .

فرهاد آقا بیگی  از اجرای این مهرواره با همکاری ستاد اقامه نماز خراسان  شمالی و برخی دیگر از دستگاه های اجرایی استان  خبرداد و گفت : محورهای موضوعی مهرواره   " نیایش و آرامش"، "زندگی شیرین من"، "دوست من، خدا "و "شادی و امید " می باشد.

او با اشاره به بخش های مهرواره که شامل نمایشنامه خوانی رادیویی(صوتی)، فیلم کوتاه(۱۰۰ ثانیه ای)، ادبی (بازآفرینی)، نقاشی، خوشنویسی (تحریری، قلم نی)، عکاسی (موبایلی) و اذان است تصریح کرد : مقاطع سنی شرکت کنندگان  نوباوه، نوخوان ، نونهال، نونگاه  و نوجوان  و در بخش ویژه نمایشنامه خوانی (گروهی و خانوادگی) می باشد.

آقا بیگی  با اشاره به شرایط انتخاب و ارسال آثارگروه خردسال و کودک و نوجوان  گفت :آثارباید  منطبق با بخش ها و محورهایموضوعیمهروارهباشد  و آثار ارسالی در جشنواره ها، مهرواره ها و یا مسابقات دیگریارائه نشدهباشند.

او گفت : نحوه  ارسال آثار به دو شیوه  ی بارگذاری کلیه آثار در لینکhttps://khorasansh.kpf.ir/mehrvareh و  یا به آدرس دبیر خانهمهروارهو یا یکی از مراکزکانون پرورش فکریارسال شود.

گفتنی است ؛برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزییات شیوه نامه مهرواره " با خدا حرف بزن " به لینک  https://khorasansh.kpf.ir/mehrvarehمراجعه نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =