عصر شعر با نگاهی به معرفی محمد باقر کلاهی اهری برگزار شد

جدیدترین اثر محمدباقر کلاهی اهری در مرکز لادن با حضور اعضای انجمن ادبی آفتاب و مربیان ادبی کانون استان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی سمیه سلامی‌راد کارشناس ادبی استان با اعلام این خبر گفت: این برنامه به همت مرکز تخصصی ادبیات (مرکز فرهنگی هنری شماره ۱۰ مشهد) و همراهی مرکز آفرینش‌های ادبی در استقبال از بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی پیش‌بینی و اجرا شد.

سلامی‌راد افزود: این نشست عصر چهارشنبه ۱۸ آبان ماه۱۴۰۱ با همراهی جمعی از اعضاء انجمن ادبی آفتاب، همکاران فرهنگی مرکز، کارشناسان آفرینش‌های ادبی و والدین اعضاء علاقه‌مند و دوستدار شعر و ادبیات خراسان نشستی برگزار شد.

معرفی جدیدترین اثر شاعر و نویسنده‌ی برجسته‌ی معاصر و استاد پیشکسوت شعر خراسان با عنوان «خدا خیرت دهد ای زیبا رو» محور اصلی این نشست بود.

 دکتر مهدی رمضانی شاعر و مربی ادبی این مرکز، هم‌چنین عاطفه رنگ‌آمیز طوسی مربی فرهنگی مرکز شماره ۱۰ ضمن معرفی و خوانش بخش‌هایی از این اثر ارزشمند، درباره محمد باقر کلاهی اهری و شیوه‌های منحصر به فرد او در سرودن، هم‌چنین زاویه‌ی دید، زبان، عاطفه و تخیل و موسیقی در شعر او بحث و گفتگو کردند. در ادامه این نشست مطهره جعفری، محمدرضا پودینه، حسینعلی عارف اصل و چند نفر دیگر از اعضاء انجمن ادبی به شعرخوانی و خوانش شعرهایی از استاد کلاهی پرداختند و در خاتمه سحر قائمی مربی مسئول مرکز شماره۱۰ ضمن مشورت با کارشناسان ادبی حاضر در جلسه عزت صدیقی لویه و سمیه سلامی راد و اتفاق آراء حاضرین در جلسه اعلام آمادگی کرد و گفت: از این پس نشست‌های عصر شعر و نقد و بررسی آثار ادبی در مرکز تخصصی ادبیات (شماره ۱۰) ادامه‌دار و به صورت ماهانه برگزار خواهد شد.

عصر شعر با نگاهی به معرفی محمد باقر کلاهی اهری برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =