کد خبر: 320693
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
جلسه ستاد اقامه نماز کانون مازندران برگزار شد

دومین نشست ستاد اقامه نماز کانون پرورش فکری مازندران در دفتر مدیرکل این کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، محمدعلی یزدان شناس در جلسه ستاد اقامه نماز این کانون با تاکید اهمیت فریضه نماز، به ویژه نماز اول وقت به برخی از آثار فرهنگی، اجتماعی ومعنوی آن اشاره نمود و افزود: نمازجماعت؛ ضمن آنکه یک فریضه معنوی و الهی است،  فرصتی است برای تقویت دوستی و همدلی کارکنان .

وی با اشاره به نقش کانون به عنوان دستگاه فرهنگی؛ به قابلیت‌های این نهاد در حوزه‌های تربیتی و فرهنگی اشاره کرد و بیان داشت: اشاعه و تقویت فرهنگ نماز و بیان تاثیر فردی و اجتماعی آن می‌بایست در برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مراکز کانون نمود و عینیت پیدا نماید.

گفتنی است: در ابتدای این جلسه، معاون فرهنگی و رییس ستاد اقامه نماز کانون مازندران با قرائت شیوه نامه جدید ستاد اقامه نماز به تبیین بندها و انتظارات ستاد اقامه نماز استان پرداخت.

دبیر ستاد اقامه نماز کانون مازندران هم به ارایه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این ستاد در سال جاری پرداخت و از برگزاری نماز جماعت، مسابقه‌های تخصصی ویژه کارکنان کانون به منظور توسعه فرهنگی نماز و ارسال فراخوان‌های مسابقه‌های نماز برای مراکز فرهنگی هنری و دعوت از اعضا برای شرکت در جشنواره‌های استانی و کشوری به عنوان برخی از فعالیت‌های این ستاد در کانون پرورش فکری مازندران یاد کرد.

جلسه ستاد اقامه نماز کانون مازندران برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =