تقدیر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی نماز همزمان با هفته بسیج

همزمان با هفته ی بسیج، از برگزیدگان مسابقه ی کتابخوانی با موضوع نماز تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ این جلسه با حضور علی رشیدی نیا سرپرست اداره کل کانون استان و حجت الاسلام، المسلمین آیت اللهی امام جماعت کانون، معاونین و همکاران ستادی در سالن سرو این این اداره برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علی رشیدی با تبریک هفته ی بسیج به اهمیت مقوله ی نماز اشاره کرد و آن را عامل روشنی راه و نجات از گمراهی بر شمرد. در ادامه حجت الاسلام والمسلمین آیت اللهی ضمن گرامیداشت هفته ی بسیج و اهمیت نماز به موضوع نیت در نماز اشاره کرد و افزود: نیت به عنوان یکی از اساسی ترین مبناها برای فرد مومن و نمازخوان به شمار می رود. نماز اگر برای خدا و به نیت رضایت او باشد به اخلاص منجر شده و مورد قبول پروردگار واقع خواهد شد. 

در ادامه ی این نشست، از برگزیدگان مسابقه ی کتابخوانی نماز تقدیر به عمل آمد. برگزیدگان این مسابقه از بین افراد مشترکی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند به قید قرعه انتخاب و با اهدای لوح و هدیه از آنان تقدیر به عمل آمد. همچنین در این برنامه از زحمات فروغ ورنیک مسئول بسیج کانون استان تهران تجلیل شد.

در بخش پایانی این برنامه، از  ولی اله بهرامی، همکار پرتلاش کانون استان تهران که به افتخار بازنشستگی نائل آمده بود تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =