ارسال ۲۷ اثر پژوهشی اعضا و مربیان کانون خوزستان به دبیرخانه‌ی چهاردهمین ویژه برنامه هفته پژوهش

۲۷ اثر پژوهشی اعضا و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به دبیرخانه‌ی چهاردهمین ویژه‌برنامه‌ی هفته‌ی پژوهش ارسال شد.

به گزارش روابط‌عمومی کانون خوزستان، پروانه شهریاری کارشناس آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از ارسال ۲۷ اثر منتخب پژوهشی اعضا و مربیان این استان خبر داد.

آثار پژوهشی استان در بخش های مختلف جستار نویسی، مقاله، پایان نامه، گزارش اقدام پژوهی و پژوهش اعضا است که در بخش جستارنویسی ۸ اثر، مقاله ۴ اثر، پایان‌نامه یک اثر، گزارش اقدام‌پژوهی ۱۰ اثر و پژوهش اعضا ۴ اثر، به دبیرخانه‌ی چهاردهمین ویژه‌برنامه‌ی هفته‌ی پژوهش ارسال شد.

ویژه برنامه هفته پژوهش با هدف توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش و همچنین بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های کانون با توجه به سیاست‌های معاونت فرهنگی، روزآمدسازی فعالیت‌ها و اقدامات از طریق پژوهش‌های کاربردی، کمک به ارتقای فعالیت‌های پژوهشی در کانون، ایجاد زمینه مناسب برای اشاعه و کاربست پژوهش‌های بنیادی و به‌ویژه پژوهش‌های کاربردی و معرفی پژوهشگران برتر و تقویت سازوکارهای انگیزشی این فعالیت در کانون و تقویت نگاه جستجوگری و فعالیت‌‎های پژوهش محور در بین کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

گفتنی است، چهاردهمین ویژه‌برنامه‌ی هفته‌ی پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۰ تا ۲۳ آذر ۱۴۰۱ با شعار «مساله‌شناسی کودک و نوجوان، افق روشن آینده» برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =