ویژه برنامه ناشنوایان در دبستان سوم شعبان ۴ برگزار شد

۵۵ نفر از دختران دبستان سوم شعبان ۴ به همراه ۱۰ نفر از مربیان میهمان ویژه برنامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، توجه به کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه به منظور دسترسی همگانی به فعالیت ها و برنامه های فرهنگی، ادبی و هنری یکی از اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

 به مناسبت هفته جهانی معلولین مرکز فرهنگی هنری شماره ۵ مشهد با همکاری کانون مردم نهاد مهر آفرینان سرزمین سکوت در دبستان سوم شعبان ۴ (ویژه ناشنوایان) به اجرای برنامه پرداختند.

در آغاز برنامه میترا شجاعی مقدم، سرپرست مرکز فرهنگی هنری ۵ مشهد به معرفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فعالیت های آن پرداخت. در ادامه زهرا محدثی مربی فرهنگی مرکز ۵ مشهد فعالیت کاردستی با استفاده از تکنیک کاغذ و تا را به دانش‌آموزان آموزش داد و ایمان رنگ‌آمیز طوسی برگزیده بیست ‌و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه‌ای ۴ کشور قصه «خانه سالمندان» را برای دانش آموزان اجرا کرد.

در ادامه برنامه معلمین دبستان با اجرای پانتومیم و طرح سوالات مختلف درباره مضمون قصه اجرا شده با دانش‌آموزان گفت و گو کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =