ویژه برنامه "بر بال پروانه ها" در مرکز فراگیر ۴۰ کانون استان تهران

به مناسبت روز جهانی معلولان ویژه‌برنامه‌ای با عنوان "بر بال پروانه‌ها" در مرکز فراگیر ۴۰ کانون استان تهران به اجرا در آمد.

با حضور سرپرست محترم استان تهران رشیدی نیا، سیدعلی حسینی معاون اداری و مالی، مهرنوش قربانعلی معاون فرهنگی، لیلا شعبانی کارشناس مسئول واحد فرهنگی، طاهره بشیر کارشناس فراگیر و ۲۰۰ نفر از اعضای پرشور دارای نیازهای ویژه و خانواده‌ها برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ در این ویژه برنامه اعضای مراکز فراگیر به اجرای تئاتر عروسکی پرداخته و اجرای قصه‌گویی به زبان اشاره توسط زینب صباغ مربی-مسئول مرکز فراگیر ۴۰ صورت گرفت.

در ادامه‌ علی رشیدی‌نیا، سرپرست اداره کل کانون استان تهران، در صحبت‌های کوتاه خود ضمن تبریک هفته‌ی معلولان، با تاکید بر ضرورت و اهمیت توجه هرچه بیشتر به کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه در برنامه‌ریزی‌های آینده، توجه به امر آموزش و به روزرسانی دانش و مهارت همکاران در این حوزه و توجه به زیرساخت‌های مبتنی بر دانش روز، در طراحی و اجرای فعالیت‌های کانون را بسیار مهم و حیاتی برشمرد. رشیدی‌نیا همچنین تجارب و خاطرات خود طی سال‌های کاری‌شان در مدارس آموزش و پرورش استثنایی با کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه را برای حاضرین بازگو کرد.

اجرای نمایش توسط عضو با نیاز ویژه، شعر خوانی عضو با نیاز ویژه، تنبک نوازی عضو مرکز، اجرای گروه موسیقی بلز توسط اعضا، قصه گویی عضو مرکز، اهدای جوایز و پذیرایی

گفتنی‌ست؛ در کنار این برنامه، نمایشگاهی از آثار  مهرواره‌ی "ارمغان دوستی" دایر بود که مورد بازدید سرپرست استان و سایر حاضران قرار گرفت.

در این مهرواره، اعضا و مربیان تمامی مراکز استان، هدایایی را به صورت دست‌ساز آماده و به همراه دل‌نوشته، به دوستان دارای نیاز ویژه‌ی خود تقدیم کردند. این هدایا در قالب هنرهای دستی، کتاب‌های حسی لمسی، کتاب‌های صوتی و ... در مرکز فراگیر ۴۰ به صورت نمایشگاه ارائه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =