بزرگداشت روز جهانی معلولین در مراکز آذربایجان شرقی

آئین‌های بزرگداشت روز جهانی معلولین با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری ادبی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، این برنامه‌ها با حضور فعال و پرشور خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان دارای نیازهای خاص (معلول جسمی و حرکتی) و اجرای فعالیت‌های جذاب فرهنگی هنری و ادبی همراه بود.

به همین مناسبت نشست تخصصی با عنوان کارگاه تخصصی روز جهانی معلولین با حضور آقای زیرکی از کارشناسان سازمان بهزیستی استان به صورت مجازی برگزار و در خصوص موضوعات مرتبط با کودکان و نوجوانان معلول جسمی حرکتی و نیازهای فرهنگی آنان و بحث و تبادل نظر شد.

علی بینش مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ابتدای نشست با اشاره به ظرفیت مراکز فراگیر کانون برای ارائه خدمات تخصصی کننده به کودکان و نوجوانان دارای نیازهای خاص از برنامه‌های کانون استان برای توسعه و تجهیز این مراکز در سال جاری خبر داد.

همچنین در مراکز ملکان، بستان‌آباد، ورزقان و سراب نیز ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری و ادبی با همکاری بهزیستی و مراکز توانبخشی برای کودکان و نوجوانان داری نیازهای خاص برگزار شد.

جهت مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =