آیین گرامی‌داشت روز جهانی معلولین در کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد

هم‌زمان با روز جهانی معلولین، آیین گرامی‌داشت این روز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، به مناسبت ۱۲ آذر روز جهانی معلولین،  آیین تجلیل از معلولین و دانش آموزان استثنایی استان به همت آموزش و پرورش استثنایی مازندران و با همکاری این کانون  با حضور  معاون استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیرکل سازمان بهزیستی، و سایر مسؤولان استانی و شهرستانی در سالن سینما کانون ساری  برگزارشد.

 در این مراسم از دانش آموزان و مربیان و معلمان برتر و فعال این حوزه تجلیل شد.

همچنین این آیین در برخی مراکز فرهنگی هنری استان  با اجرای ویژه برنامه‌های گرامی داشت این روز و با دعوت از کودکان ونوجوانان کم توان و معلول برگزار شد.

به همین منظور با حضور همکاران مراکز کانون پرورش فکری سه گانه چالوس و دلگشا در مدرسه استثنایی کوثر، فعالیت‌های فرهنگی و هنری مانند: قصه‌گویی، شعرخوانی،کاردستی و نقاشی اجرا شد که با استقبال خوب دانش آموزان این مدرسه همراه بود.

در کانون پل سفید برنامه‌ای با دعوت از دانش آموزان پایه سوم ابتدایی انجام شد که در خصوص هفته معلولان و چگونگی رفتار با این قشر صحبت شد و  در ادامه دانش آموزان به اجرای فعالیت نقاشی پرداختند و فیلم دیدند.

در مراکز فرهنگی هنری کیاسر و شماره یک بابل نیز همین برنامه با اجرای فعالیت متنوع فرهنگی هنری و ادبی ویژه مدارس استثنایی و دیگر مدارس ابتدایی و اعضا انجام شد.

برای دیدن عکس های این رویداد روی هین لینک کلیک نمایید 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =