شعر خوانی شعرهای رنگ ها و آیینه ها

چهارمین برنامه صبحی با شعر همراه با شعر خوانی از شاعر رنگ ها و آیینه ها سهراب سپهری در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان؛ چهارمین برنامه صبحی با شعر همراه با شعر خوانی از شاعر رنگ ها و آیینه ها سهراب سپهری از سوی واحدآفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان به صورت مجازی برگزار شد.
دراین نشست ادبی اعضای انجمن های ادبی و اعضای علاقمند به ادبیات حضور داشتندو شرکت کنندگان با اشعار، زندگی نامه و آثار هنری این هنرمند بیشتر آشنا شدند.  
این  برنامه به منظور  ایجاد علاقمندی و آشنایی اعضا و مربیان با شاعران کهن و معاصر شعر فارسی اجرا شد که دراین راستا تا کنون ویژه برنامه ها و نشست های ادبی توسط آفرینش های ادبی کانون پررش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان برای بهره مندی اعضای مراکز سراسر استان با معرفی، نقد و بررسی آثار: خمسه  حکیم گنجه، شیخ عطار و سفرنامه های تمثیلی، محتشم کاشانی و سوگ سروده های عاشورایی و سهراب و ...برگزار شده است. 
این برنامه فرصتی است تا اعضای علاقمن به ادبیات ضمن شعر خوانی صحیح با شاعران و نویسندگان بیشتر آشنا شوند.
این نشست مجازی با طرح سوالاتی از شرکت کنندگان و پاسخ از طرف کارشناس آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری لرستان به پایان رسید.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =