ویژه برنامه‌های روز جهانی معلولین در مرکز فراگیر ساری اجرا شد

هم‌زمان با روز جهانی معلولین، ویژه برنامه‌های این روز در مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساری اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، به مناسبت ۱۲ آذر روز جهانی معلولین، مرکز فراگیر شماره یک کانون پرورش فکری ساری به عنوان مرکز تخصصی کودکان و نوجوانان کم توان جسمی و حرکتی به اجرای برنامه‌های ویژه گرامی‌داشت این روز پرداخت.

به گفته نرجس حق شناس، در این ویژه برنامه با دعوت از موسسه فرشتگان وابسته به بهزیستی ساری برنامه‌های متنوعی برای گروه هدف اجرا شد تا بتوان لبخند را بر لبان آنان جاری ساخت.

مسؤول مرکز فرهنگی هنری و  فراگیر شماره یک ساری افزود: اجرای قصه گویی، کاردستی، شعرخوانی، معرفی ایام، بازی و سرگرمی و نمایش خلاق از جمله این برنامه‌ها بود که برای بچه‌های با نیازهای ویزه به اجرا درآمد.

 وی در ادامه اظهار داشت:  بازدید از مرکز توسط مدرسه استثنایی باغچه بان با اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری  - برپایی جشن در مدرسه میهن دوست - برپایی نمایشگاه کتاب از کتاب‌های بریل و گویا در مرکز فراگیر و برپایی نمایشگاه کتاب های آموزشی کار با اعضا با نیازهای ویژه و برگزاری جلسه آموزشی با معلمان از دیگر برنامه‌ها و فعالیت‌های این کانون در گرامی‌داشت روز جهانی معلولان بوده است.

مرکز فراگیر ساری میزبان کودکان و نوجوانان معلول بود

مرکز فراگیر ساری میزبان کودکان و نوجوانان معلول بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =