کد خبر: 320938
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
بازدید 116
برنامه‌های ویژه‌ی هفته‌ی پژوهش کانون پرورش فکری گلستان اعلام شد

برنامه‌های هفته پژوهش امسال کانون پرورش فکری گلستان، از روز ۲۳ تا ۳۰ آذر۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، الهه مقصودلو، از برگزاری۵۰ برنامه‌فرهنگی‌هنری‌ادبی و علمی در استان خبر داد و گفت: این ویژه برنامه‌ها شامل کارگاه‌های علمی و پژوهشی، مسابقه، نشست علمی، نشریه‌دیواری، معرفی شخصیت‌های علمی و اردوهای علمی در هفته پژوهش در نظر گرفته شده که از۲۳ تا ۳۰ آذر اجرا خواهد شد.

برنامه‌های ویژه‌ی هفته‌ی پژوهش کانون پرورش فکری گلستان اعلام شد

معاون فرهنگی کانون گلستان با تأکید بر این‌که قبل از هر آموزشی نیازمند پژوهش هستیم، افزود: با توجه به اینکه مخاطبین ما نسلی پویا و جستجوگر هستند ضرورت دارد کلیه‌ی آموزش‌های‌مان بروز رسانی شود لذا نیازمندیم از مشارکت نخبگان و فعالان حوزه کودک و نوجوان بهره‌مند شویم تا بتوانیم به استناد مفاهیم عمیق و محتوایی در حوزه‌ی کودک و نوجوان در راستای ارتقای مهارت نسل امروز گام‌های موثرتری نسبت به گذشته برداریم.

ایستگاه گفتگو با علم، نمایشگاه کتابهای علمی، کارگاه سفال من و اختراعاتم، شگفتی های طبیعت، مسابقه بزرگ تخم مرغ، جوانه های اندیشه، در مسیر دانایی، بازدید علمی از کارخانه سیمان گالیکشو .... از جمله برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در هفته ملی کودک خواهد بود.

گفتنی‌است از ۲۳ تا ۳۰ آذرماه درتمامی مراکز فرهنگی‌هنری کانون گلستان فعالیت‌های متنوعی با رویکرد علمی و پژوهشی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =