کد خبر: 320951
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
بازدید 251
عضو هنرمند کانون علی‌آباد کتول، برگزیده مسابقه ملی محیط زیست سازمان ملل

برگزیدگان مسابقه ملی محیط زیست سازمان ملل یونپ (UNEP) در سال ۲۰۲۲ معرفی شدند و یکی از اعضای کانون گلستان موفق به کسب عنوان برگزیده در بخش ملی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، برنامه‌ی محیط زیست سازمان ملل «یونپ»» (UNEP) این مسابقه را با موضوع  «اهمیت حفاظت از لایه ازون برای موجودات زنده» در سه رشته نقاشی، عکاسی و طراحی گرافیکی (طرح‌­های دیجیتالی یا کامپیوتری با کمک نرم افزارهای گرفیکی کامپیوتر یا موبایل) برگزار کرد.

بر همین اساس و در مرحله ملی و در رشته نقاشی، حلماسادات کریمی ۶ ساله از مرکز فرهنگی هنری علی‌آبادکتول، با هدایتگری راضیه چوری، مربی هنری این مرکز رتبه سوم این مسابقه را کسب کرد.

گفتنی است در مرحله ملی برگزیدگان این مسابقه، نفرات اول هر بخش به مرحله بین‌المللی در منطقه آسیا و اقیانوسیه  معرفی شدند که در رشته نقاشی شیرین رمضانی عضو ۱۴ ساله مرکز شماره ۲ کانون همدان (مربی شهرزاد بیاتی) رتبه اول را از آن خود کرد.

این مسابقه با هدف آگاهی‌رسانی درباره‌ی اهمیت حفاظت از لایه ازون برای موجودات کره زمین و تداوم تشویق حمایت عموم مردم در مورد مواد مخرب لایه ازون و حذف گازهای گلخانه‌ای از سوی برنامه‌ی محیط زیست سازمان ملل (یونپ) (UNEP) با همکاری دفاتر ملی اوزون در کشورهای عضو برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =