تجلیل از دکتر اقبال قاسمی پویا در کانون استان تهران

کانون استان تهران به مناسبت هفته‌ی پژوهش و به پاس سال‌ها تلاش و ممارست در این حوزه، از دکتر اقبال قاسمی پویا تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ به همت واحد آموزش و پژوهش کانون استان تهران و در جریان نشست مربوط به جستارنویسی که به مناسبت هفته‌ی پژوهش برگزار شد، از تلاش‌های دکتر اقبال قاسمی پویا، پژوهشگر و نویسنده‌ی حوزه‌ی آموزش و پژوهش تجلیل به عمل آمد. 

در این مراسم ابتدا کلیپی از فعالیت‌ها و سخنرانی‌های پیشین دکتر اقبال قاسمی پویا پخش شد. سپس علی رشیدی نیا سرپرست کانون استان تهران ضمن خوش آمد به این استاد نام آشنا، به نمایندگی از مجموعه‌ی کانون از تلاش‌های بلندمدت دکتر قاسمی پویا قدردانی و وجود افرادی نظیر ایشان را غنیمتی بزرگ برای جامعه‌ی علمی و پژوهشی کشور قلمداد کرد. 

در ادامه دکتر قاسمی پویا دقایقی به صحبت در خصوص اهمیت پژوهش و یادآوری خاطراتی از سال‌های گذشته پرداخت. وی هر روز را روز پژوهش خواند و به وجوه مهم پرورش مربیان پژوهشگر و پاسخگو اشاره کرد. دکتر قاسمی پویا تاکید کرد که برای موفقیت در آموزش و پرورش نسل‌های پرسشگر، باید مربیان پاسخگو پرورش داده تا بتوانند به چراها و علامت سوال‌های ایجاد شده در ذهن کودکان و نوجوانان پاسخ درست، دقیق، علمی و قانع کننده بدهند.

در پایان این آیین علی رشیدی‌نیا با اهدای لوح و هدیه و سال‌ها تلاش و ممارست دکتر قاسمی پویا تجلیل به عمل آورد. گفتنی‌ست این پژوهشگر پیشکسوت نیز یکی از تألیفات پژوهشی خود را به مجموعه‌ی کانون استان اهدا کرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =