وبینار از تجربه تا خلاقیت در کانون آذربایجان‌غربی برگزار شد

همزمان با هفته پژوهش وبینار از تجربه تا خلاقیت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، این وبینار با مشارکت کانون اردبیل و با حضور داریوش علومی معاون فرهنگی و سمیه جعفری مربی هنری کانون استان اردبیل برگزار شد.

داریوش علومی در این نشست مجازی بر اهمیت شکل، بافت، اندازه و تنوع چوب‌ها در خلق آثار هنری تأکید کرد و  گفت: دقت در انتخاب چوب‌ها با توجه به کاربرد آن‌ها باید لحاظ شود؛ برای مثال در ساختن لانه پرندگان چوب‌های باریک، لوله‌ای و دارای قابلیت انعطاف از اهمیت برخوردار است.

معاون فرهنگی کانون استان اردبیل با تأکید بر اهمیت بهداشتی بودن مواد اولیه در خلق آثار هنری افزود: خشک کردن چوب‌ها در زیر نور آفتاب و تمیز کردن آن‌ها از رطوبت‌های غیر بهداشتی محیط و حشرات موذی قبل از شروع به کار همواره باید مورد توجه قرار بگیرد.

در ادامه این وبینار سمیه جعفری مربی هنری کانون استان اردبیل با اشاره به اهمیت مخاطب‌شناسی در کارهای هنری گفت: مربی قبل از شروع به آموزش باید دقت لازم را در خصوص این‌که چه چیزی را با چه روش و تکنیکی و به چه کسی آموزش می‌دهد داشته باشد.

نمایش آثار خلاق هنری، شناخت محیط پیرامون توسط کودکان، آشنایی با ابزارهای تولید آثار هنری و پرسش و پاسخ در خصوص خلاقیت‌ها و فعالیت‌های ذهنی و بصری در کودکان و نوجوانان از دیگر مباحث مطرح شده در این وبینار بود.

هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز ۱۹ تا ۲۳ آذر ۱۴۰۱ با شعار «مساله‌شناسی کودک و نوجوان، افق روشن آینده» برگزار شد.

وبینار از تجربه تا خلاقیت در کانون آذربایجان‌غربی برگزار شد

وبینار از تجربه تا خلاقیت در کانون آذربایجان‌غربی برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =